25 februāris, 2016

Catrice un Essence šīs ziemas favorīti

Catrice un Essence zīmolu dekoratīvā kosmētika ir pamanījusies iekarot daudzu dāmu sirdis, arī manu, tādēļ es arvien nebeidzu atklāt jaunus un jaunus brīnišķīgus produktus. Šādi izskatās mani pēdējā laika favorīti.


Catrice Sun Glow mineral bronzing powder tonī #010 Golden Light
Gaiši zeltaini brūns tonis ar viegli oranžu piesitienu. Pamatā izmantoju konturēšanai, lai gan tieši šim nolūkam meklēju kaut ko ar vairāk brūni-pelēku apakštoni, bet kamēr man nekā labāka nav, šis savas funkcijas pilda gana labi:D

Catrice Nude Illusion  tonālais krēms tonī #015 Nude Vanilla
Ko tur daudz - ideāls manam sejas tonim. Nav varbūt izcili sedzošs, bet tas gana labi nomaskē sīkus defektiņus, tas klājas viegli un līdzeni, tam ir laba noturība un mazliet matēts finišs. Šobrīd šis ir visaktīvāk lietotais tonālais krēms un viens no maniem favorītiem šajā klāstā.

Essence all about matt fixing compact powder
Par šo produktu dzirētas tik daudz pozitīvas atsauksmes, ka nevarēju tam paiet garām. Tas ir caurspīdīgs, matējošs, fiksējošs pūderis. Ar to var izcili matēt T zonu, izmantot make-up pludināšnai vai fiksēšanai un tas ideāli ir piemērots jebkuram ādas tonim. Darbojas perfekti - nav ko piebilst.

Essence I love Nude vientoņa acu ēnas tonī #01 vanilla sugar
Matētas, piena baltas acu ēnas, kuras es izmantoju gan konturēšanai - zem bronzera līnijas, lai vēl vairāk izceltu vaigu bedrītes un zem uzacīm, lai iezīmētu lociņu, kā arī kā gaišās acu ēnas acu kaktiņu iezīmēšanai. Pigmentācija ir vidēja, bet mani apmierina un tas kalpo kā tāds multifunkcionāls produkts. Ļoti priecājos par šo atklājumu.

Catrice Luminous lūpu krāsa tonī #130 Brigitte Loves Bordeaux
Sulīgs tumši sarkani-volets ogu tonis. Klājas viegli un krēmīgi. Noturība varbūt nav no izcilākajām, toties nesausina lūpas. Ļoti skaists tonis.

Dzīvajā toņi izskatās šādi:

Turpinot ar favorītiem:
Catrice Better Than False Lashes Ultra Black Volume Mascara
Ultra melna skropstu tuša ar klasisku birstīti. Tās tekstūra ir patīkama, birstīte ir ļoti ērta un tā klājas viegli. Esmu sapratusi, ka tomēr visforšākās ir klasiskā tipa tušu birstītes. Tuša piešķir mazliet kuplumu un mazliet garumu - nav nekāds mākslīgo skropstu efekts, bet ļoti skaists un dabisks finišs.

Daži ikdienišķi sīkumi:
Essence divpusējais zīmuļu asinātājs un all about matt oil control paper
Asināmais lielajam un mazajam zīmulim un nenovērtējamie matējošie papīrīši ļoti kompaktā un ērtā iepakojumā. Lietas, bez kurām nevaru iztikt un šie ir sevi pierādījuši.

Par iegādi - Catrice un Essence lielākā izvēlē būs Drogas veikalos. Taču pēdējā laikā šis un tas parādījies arī lielākajos Rimi veikalos.
Par cenām - tā kā es vairs neatceros konkrētam produktam konkrētas cenas, tās nebūs. Bet tās noteikti ir budžetam draudzīgas.

Gaidu zīmolu pavasara jaunumus, lai varētu atkal atrast ko foršu :)

11 comments:

  1. Pastāsti oar to birsti pie tonālā krēma :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par birstīti/otiņu - īstenībā nav ne vainas. Pirmajā reizē man nebija pareizais piegājien, bet tad pasērfoju yūtūbā un mazliet piešaujot roku ir ok. Godīgi - jāsaka, ja ir kārtīga buffing otiņa, tad ar šo darbošanās ir tāda pati - tik turēšana savādāka. Tā kā man nav kārtīga buffing otiņa, tad šī man patīk :)

      Dzēst
  2. Nude Illusion tonālais krēms arī ir mans favorīts! Laikam izlietoju vairākus iepakojumus, līdz apnika un ķēros klāt citiem, bet tik un tā uzskatu par labāko Drogās nopērkamo tonālo krēmu :) Tiesa, šeit domas dalīsies par bronzeri. Man viņš likās tik šausmīgs, kas nespēju nekur īsti uzklāt, un kur vēl konturēt :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu - Nude Illusion tonālais ir superīgs. Par bronzeri - acīmredzot manam ādas tipam tas ir piemērots, jo man nav problēmu ne ar uzklāšanu, ne pludināšanu. Te kārtējo reizi pierādās - kas der vienam, neder citam :)

      Dzēst
  3. Zane un Zanda, kāds jums ādas tips, ja tas tonālais liekas tik ideāls. Man no rīta arī patīk efekts, pat ļoti, bet pa dienu sāk peldēt. Viss paliek uz telefona ekrāna vai rokām, ja gadās pieskarties. Piepūderēšana pašsaprotama. Varbūt bāzē zem tonālā vaina?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mans ādas tips - kombinēta ar taukainu T zonu. Zem tonālā krēma (vienmēr) lietoju matējošu dienas krēmu un pa virsu caurspīdīgo pūderīti. Pa dienu 1-2 reizes lieko spīdumu noņemu ar tiem papīrīšiem un viss ir smuki visas dienas garumā. Ja lieko spīdumu nenoņemu - tad gan kosmētika var sākt kaut kur peldēt.

      Dzēst
    2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

      Dzēst
  4. ou, es jau padomāju, ka tā otiņa arī ir Catrice jaunums :D

    AtbildētDzēst
  5. Es ar tādu otiņu ebay pasūtīju. Oriģinālās Artis ir bišku par dārgu - $45 vai cik viena maksā!? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oriģinālās ir vismaz 45$ ja ne vēl. Bet e-bay otiņai nav ne vainas. Ne?

      Dzēst

Ievadiet komentāru