02 jūnijs, 2016

Dermosil Nature matu kopšanai

Šķiet esmu neskaitāmas reizes minējusi, ka manu sirdi īpaši silda dabiskā kosmētika un vienmēr ir liels prieks iepazīties ar jauniem un jauniem produktiem, un atklāt cik to ir daudz. Tāpēc arī blogā ir vesela sadaļa veltīta tieši eko kosmētikai.
Lūk, šoreiz jau atkal papildinājums maniem eko kosmētikas plauktiņiem ar diviem no Dermoshop.com - šampūns un kondicionieris no Dermosil Nature sērijas


Ar kaut ko jāsāk, un kāpēc gan lai tas nebūtu šampūns?


Interesanti, ka šampūna sastāva pašā priekšgalā, tūlīt aiz ūdens, ierindojas Betula Pendula Sap jebšu bērzu sula. Un ražotājs norāda, ka tieši šis ingredients bus tas, kas piešķir matiem maigumu, apjomu, spēku un spīdumu.
Bet runājot par to ko es domāju par to - es uz reiz varu teikt, ka tas nav klasiski silikoniem bagātais šampūns - tāpēc pirmajā reizē sajūtas bija dalītas. Uz reiz ir skaidrs, ka šampūns matus izmazgā ļoti labi. Bet tā kā tas nesatur sulfātus un silikonu, tas neputojas tik ļoti kā mēs to esam pieraduši, līdz ar to gribās šampūnu likt vairāk un matus izmazgāt divreiz. Drošs paliek drošs (taču īstenībā nav tādas nepieciešamības). Tāpat pēc šampūna mati nav super gludi un slideni (ja to tā var raksturot), bet sajūta ir tāda, ka tie ir pilnīgi tīri. Un tieši šī sajūta ir tā, kas man patīk visvairāk.

Bet matu gludumu un mirdzumu var atgūt ieklājot kondicionieri.
Arī kondicioniera sastāvā ir bērzu sula, taču tas papildināts ar virkni dažādām eļļiņām un E vitamīnu, kas tad arī nodrošina to, ka mati iegūst spēku, apjomu un dabisku spīdumu un gludumu.
Tāpat kā šampūns, arī kondicionieris nesatur ne silikons ne sulfātus.
Un man patīk, ka kondicionieri ir ļoti viegli izskalot un pēc tā mati paliek mīksti, gludi, tos ir viegli izķemmēt.

Jāsaka - to var just, ka abi produkti ir dabiski - bez visādiem brīnumiem sastāvā. Pirmo reizi izmazgājot matus ar šampūnu - man šķita vai es maz tos varēšu pēc tam izķemmēt - bet izskalojot šampūnu un ieklājot kondicionieri - viss bija kārtībā. Nu jau esmu pieradusi pie šiem matu kopšanas līdzekļiem un citus nemaz vairs negribās. Vienīgi - nevaru pierast, ka šampūns neputo ar putu kalniem - man gribās to likt matos pilnu sauju.

Abi produkti (un ja es pareizi saprotu - visa Dermosil Nature sērija) ir ieguvusi EcoCert sertifikātu, kas garantē to, ka kosmētika satur vismaz 95% dabiskas izejvielas, kas iegūtas bioloģiskā lauksaimniecībā un ka produkti ražoti, ievērojot ietekmi uz vidi. Šajā gadījumā - abi Dermosil produkti satur vairāk kā 99% dabiskas izejvielas. Mana sirds pilnīgi kūst :)

Iegādāties var dermoshop.com
Cenas: 6,50 EUR (katrs)


Zinu, ka daudziem nepatīk eko matu matu mazgāšanas līdzekļi, jo tie nepiešķir to ierasto silikonīgo sajūtu. Bet kurā pusē esi Tu? Padalies!

Baudot vasaru!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru