04 aprīlis, 2017

The Body Shop | Mandeļu piens & medus

Labrīt, šajā skaistajā pavasara rītā :)
Vai labdien, ja kādam rīta cēliens jau sen kā garām :)

Šodien padalīšos ar savām domām par The Body Shop jaunāko līniju - maigo un smaržīgo mandeļu piens & medus.


"Maigi kopjoši, dermatoloģiski pārbaudīti produkti jutīgai, sausai ādai. Nodrošina 48h ilgu mitrināšanu. Satur organisko mandeļu pienu no Spānijas."
Tā ražotājs īsi un kodolīgi saka par mandeļu piena & medus produktu līniju, kura smaržo pēc kārtīgas devas mandeļu sajauktas medu. Smarža ir nu ļoti, ļoti izteiksmīga.

Produkti sausai āda ir tieši tas, kas man šobrīd ir nepieciešams. Līnijas klāsts diezgan plašs - nevarēju izvēlēties, ko īsti gribu: ķermeņa sviestu vai losjonu, skrubi vai dušas želeju - vannas man nav, tā kā vilinošais vannas piens man pagaidām iet secen. Tad nu paliku pie klasiskām vērtībām - dušas želejas, sviestkrēma un roku krēma. Tagad gan vēl skatos skrubīša virzienā :D

Izvēloties no sortimenta domāju vai man vajag vēl vienu dušas želeju, vai labāk ņemt skrubīti, kuru es noteikti piebeigšu, bet mani uzrunāja, ka tā ir īpaši saudzīga un nomierinoša krēmveida dušas želeja, kas saudzē dabisko ādas aizsargbarjeru un ir pH neitrāla. Arī iepakojums ir salīdzinoši neliels - 250 ml, līdz ar to man nav jābaidās, ka netikšu ar to galā :) Tad nu izvēle krita par labu želejai.


Lai gan ražotājs saka, ka tā ir krēmveida dušas želeja - es gluži neteiktu, ka krēmvaida, bet noteikti arī ne želeja, jo tā ir krietni šķidrāka - tā kā pieniņš? Bet konsistence ir patīkama, to ērti dozēt un puto labi. Gluži kā solīts - pēc dušas āda nav savilkta, gluži mitrināta arī tā nav, tāpēc kādu ķermeņa krēmu tomēr prasās. Bet duša un āda smaržo pēc medus marcipāna un pie tam ļoti. Man dušas želeja patīk - pie tam tagad pie tās var tikt izdevīgāk - TBS ir akcija jebkuras 2 želejas pa 12 €. Tā kā ir vērts ņemt ciet :)

Otrs, kam mana izvēle krita par labu, ir ķermeņa sviestkrēms. Nu nevaru es no tiem attiekties. Esmu atkarīga :D Man patīk un ļoti, un gribu tos visus :D


Ja nu kāds vēl nav mēģinājis TBS sviestkrēmus (es teikšu - marš uz veikalu), un nav lasījis manas nemitīgās odas šim produktam, tad n-to reizi atkārtošos, ka man patīk, patīk, patīk. Neviena cita ražotāja sviestkrēmiem nav tik forša konsistence. Es teikšu, ka jebkurš no tiem uzsūcas teicami, mitrina un pabaro ādu izcili un smaržo bezdievīgi. Ko es vairāk varu piebilst. Droši vien esmu nenormāli subjektīva un neskatos uz tiem kritiski, jo man tie patīk :D Ko lai dara :D Ja gribat dzirdēt kritiku - izspiedīšu kaut ko no sevis - man šķiet, ka šis ir pārāk saldi smaržīgs. Citi man patīk labāk :D

Visbeidzot trijotni noslēdz roku krēms- nebiju nekad mēģinājusi TBS roku krēmus - tādēļ nolēmu, ka jāmēģina.


Roku krēms ir super mazajā 30 ml iepakojumā - kas no vienas puses ir labi, jo ir ērti iemest somiņā un arī ir garantija, ka tiks pievarēts, nevis pamests puspabeigts, jo būs ierades kāds jauns konkurents. Bet no otras puses, klasiskā gadījumā (ja krēmu pērk nevis tāpēc, ka ir parādījies kaut kas jauns un gribās to izmēģināt, bet tāpēc, ka vajag), tad cenas un tilpuma attiecība varētu priecēt vairāk. Tomēr, ja šo faktoru ignorē, tad krēms ir ļoti labs. Tas ir pabiezs un es teiktu - vairāk barojošs, taču uzsūcas ļoti ātri un neatstāj taukaino pirkstiņu efektu. Ādu labi nomierina, nogludina un pabaro. Tagad, kad rokas mazgāju neskaitāmas reizes dienā, mana roku āda reizēm kļūst tik sausa, ka uzsmērējot roku krēmu, rokas pilnīgi dedzina un paliek sarkanas. Tad labi barojošs krēms ir glābiņš, lai nenovestu ādu līdz tādam stāvoklim :D

Rezumējot to visu, varu teikt, ka ļoti labi produkti, ideāli piemēroti sausai ādai, taču varētu nebūt piemēroti īpaši jutīgajiem deguniem, alerģiskajiem deguniem, vai mammām ar maziem mazuļiem, jo produkti ir ļoti, ļoti smaržīgi un to, ka krēms ir lietots - var just pa gabalu. Kas ir forši smaržīgo produktu cienītājiem, bet nav forši jūtīgajiem deguniem.

Nopirkt var TBS veikalos vai  TBS interneta veikalā.
Cenas:
dušas želeja: 7,90 € | 250ml
sviestkrēms: 18,90 € | 200ml
roku krēms: 6,40 € | 30ml

Citus rakstus par The Body Shop produkciju lasi šeit.

Saulainu dienu, mīļie!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru