03 jūlijs, 2017

Health & Beauty zīmola matu kopšanas duets

Nesen blogā stāstīju par Algotherm zīmolu un pieminēju Euroaptiekas kuponus. Nu, re! Šoreiz būs Health & Beauty zīmolu un arī par kuponiem :)
Vispirms par tiem kuponiem :D Euroaptiekas vasaras katalogā atradu pāris interesantus kuponus - viens ir 30% atlaide dermatologa konsultācijai klīnikā 4.Dimensija, ko plānoju izmantot, lai tiktu vaļā no pāris traucējošām dzimumzīmēm, un otrs ir -10% Health & Beauty šampūniem un kondicionieriem.
Tādēļ arī šodien par to otro kuponu un matu kopšanas līdzekļiem.


No Health & Beauty man ir divi milzeņi - šampūns ar aragāna eļļu krāsotiem matiem un kondicionieris ar smiltsērkšķi un alveju bojātiem matiem, abi parocīgajos un mega lielajos 780ml iepakojumos.

Tad nu mazliet par abiem. Bet sākšu ar šampūnu, kas sola padarīt sausos, bojātos un krāsotos matus spēcīgus un spīdošus.


Man uzreiz jāsaka, ka šampūnam vienam pašām neko tādu solīt nevajadzētu, jo šampūns pamatā jau matu nevis nogludina un pabaro, bet atver matu zvīņas, tādējādi tos kārtīgi attīrot no putekļiem, netīrumiem un veidošanas līdzekļu paliekām. Līdz ar to šampūna pamata uzdevums ir attīrīt, es vēl no tā prasu, lai tas nesaveļ matus kumšķī un nepadara sausus. Health & Beauty aragāna šampūns savu darbu (pēc maniem kritērijiem) izdara ļoti labi: izmazgā matus teicami, sastāvā esošās eļļas, tajā skaitā aragāna eļļa, matus nesausina, līdz ar to mati pēc mazgāšanas nesamudžinās. Uz iepakojuma rakstīts, ka šampūnam ir arī saules aizsargfiltri, bet mūsu vasarā, pagaidām, šiem filtriem nav pat īsti jēgas. Varbūt, ka tad, kad atnāks vasara - varēšu liekt lietā savu iepirkto saules aizsarglīdzekļu artilēriju. Pagaidām tie tikai "skatās uz mani" un gaida savu iznācienu.

Nu, lūk. Bet ja runājām par kondicionieri - tad manas prasības aug :)


Smiltsērkšķu - alvejas kondicionieris ir paredzēts bojātu matu kopšanai, atvieglojot matu ķemmēšanu un ieveidošanu. Tieši tas, kas man nepieciešams :) Jau vairākkārt esmu minējusi, ka mani mati ir palikuši sausāki - jo īpaši paši gali. Nevaru saprast - laikam jau vajadzētu kādus 15cm nošņāpt nost. Bet dikti žēl. Tā nu es cīnos ar visādiem šampūniem, kondicionieriem un eļļām, lai matu galus padarītu kaut cik mīkstākus un gludākus. Tādēļ barojošs kondicionieris ir laipni lūgts manā vannas istabā un, zinot smiltsērkšķa labās īpašības, man nebija nekādu mazāko šaubu, ka jāņem tieši šis. Bet vai kondicionieris spēja sevi pierādīt? Es teikšu, ka jā. Tas ļoti labi nogludina matu struktūru un tiešām, tiešām atvieglo matu ķemmēšanu. Manu matu sausos galus gan tas pilnībā neglābj, bet stāvokli uzlabo acīm redzami, un kas ir svarīgi, tas pabaro matu galus, taču nesatauko matu saknes. Teikšu, ka ikdienas matu kopšanai ir pat ļoti labs. Bet ja gribās kādu atsevišķu un īpašu matu palutināšanu, jāskatās labas matu maskas virzienā. Tā es, papildus šiem abiem, matu padziļinātai kopšanai, no plauktiem roku ārā labi iedarbīgu matu masku, piemēram, šo no Schwarzkopf Professional BC Fibre Force.

Domāju būs īsāk - sanāca baigi gari, bet gribu vēl pateikt, ka lielie iepakojumi ir tiešām lieliski - ērti, stabili un ar foršu pupmpīti, kur maniem garajiem tas matiem nav jāspiež n-tās reizes. Tiešām, tiešām jauki. Un vēl foršāka ir cena - 11,39 € katrs (bet, ja tiec pie kupona - 10,25 €) | 780 ml.

Nopirkt var Euroaptiekās.


Brīnišķīgu dienu, mīļie!


Kuponu meklē Vasaras kataloga pašās beigās.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru