27 jūnijs, 2017

Rouge à Lèvres | MAC Cosmetics

Varbūt ne vienmēr atļaujos krāsot izteiksmīgas lūpas, varbūt ne vienmēr pucējoties vispār krāsoju lūpas. Taču mani ļoti uzrunā košas, izteiksmīgas un pamanāmas lūpas - man patīk izteiksmīgas lūpas pašai un patīk košas lūpas citām dāmām. Tā teikt priecājos par tām, kas uzdrīkstas un pa reizei uzdrīkstos pati :)
Tāpēc šodien par vienu skaistu un sulīgu ogu toni no MAC Huggable Lipcolour klāsta.


Huggable Lipcolour ir vieglas, krēmīgas tekstūras lūpu krāsa ar vidēji sedzošu finišu, bet labu noturību - ražotājs sola līdz pat 6 stundām (un es teiktu, ka pat vairāk). Lūpu krāsa padara lūpas vizuāli pilnīgākas un ļoti sulīgas. Īsta konča.

No MAC Huggable Lipcolour manās rokās ir tonis Commotion.


Ražotājs to raksturo kā vēsu ogu toni ar maigu spīdumu. Vēl kaut kur manīju - ka tonis tiek apzīmēts kā vēsais plūmju tonis. Teikšu, ka man abi apzīmējumi šķiet gana piemēroti. Tonis ir tiešām ļoti skaists un manai ādai piemērots, jo tonis ir nevis siltais, kā varētu šķist, bet tieši ar vēsu pieskārienu. Pie rozā krekliņa izskatās tiešām forši.


Te arī tonis uz ādas.

Bet noturība ir ļoti laba - neapēdīsies uz reiz, tomēr mazliet izplūst pa lūpu kontūru. Bet te caurspīdīgais lūpu zīmulis glābj situāciju.


Te tonis uz lūpām.

Reizēm es dodos savās ikdienas pastaigās bez kosmētikas. Dažkārt uzklāju tiki lūpu krāsu, lai priecīgāk. Jo tad, kad man ir pamanāmas lūpas - man gribās smaidīt vairāk :)

MAC Huggable Lipcolour var nopirkt Stockmann un Douglas Spice un Douglas interneta veikalā.
Cena Douglas veikalos - 25 EUR

Bučas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru