22 augusts, 2017

The Body Shop Spa of the World™ Brazīlijas kupuasu eļļas skrubis

Man patīk ķermeņa skrubji, jo īpaši man patīk sāls skrubji. Un The Body Shop amors ir trāpījis kārtējo bultu manā sirdī, jo Spa of the World™ Brazīlijas kupuasu eļļas skrubis ir dievīgs - tieši tāds, kādi man patīk, nav ne ko atņemt, ne ko pielikt :D


Tas ir bagātīgs un barojošs skrubis uz sojas eļļas bāzes, kuram, sajaukumā ar sāls kristāliem, pievienots Brazīlijas kupuasu riekstu pulveris. Un kupuasu rieksti ir Amazones lietus mežu apslēptais dārgums, jo tie ir ārkārtīgi bagāti ar taukskābēm un antioksidantiem.

Bet tā ir tikai teorija - kāds skrubis ir praksē? Es teikšu - ideāls. Tas sastāv no smalkiem sāls kristālieņiem, kas bagātīgi pārlieti ar augu eļļu un papildināti ar vienreizēju aromātu - mazliet saldu, mazliet rūgtu, un pilnu Amazones lietus mežu noslēpumainības. Skrubītis ir ļoti maigs un sastāvā esošās augu eļļas baro un mīkstina ādu. Un visburvīgākais ir mega lielais 350 g iepakojums, kas nu jau kalpo krietnus divus mēnešus un vēl diviem pietiks.


Man šis ir ideālais skrubis, gan konsistences, gan smaržas, gan arī iedarbības ziņā. Un man patīk lielais tilpums, jo skrubji man aiziet ļoti ātri.

Šo iegādāties var The Body Shop veikaliņos un internetā.
Cena - 26,90 EUR | 350g

Saulainu dienu, mīļie!


Citus rakstus par The Body Shop produkciju lasi šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru