18 augusts, 2017

Zobu kopšana - Jordan & Rapid White

Sveiciens vasarā!
Pagaidām augusts mūs lutina un teju katru dienu var baudīt brīnišķīgu vasaru, bet kopā ar augustu atnācis lielais ķēriens Drogas veikalos :), bet es kādu laiciņu esmu pilnībā nomainījusi zobu kopšanas produktu klāstu - šoreiz izvēloties budžeta klases Jordan un Rapid White zīmolus.


Kas ietilpst manā zobu kopšanas rituālā? Rapid White Daily Whitening zobu pasta un Jordan Ultimate You zobu suka, kā arī Jordan Expand zobu diegs. Iepazinos arī ar zobstarpu sukām - bet tās ikdienas kopšanas rituālā īsti nav iekļāvušās. Bet par visu pēc kārtas - lasi tālāk :)


 Rapid White Daily Whitening zobu pasta.


Tā ir zobu pasta ikdienas lietošanai, kas paredzēta zobu balināšanai no ēdienu un cigarešu krāsām. Šī nebūs zobu pasta, kas zobus padarīs baltākus par toni vai pat diviem - šī būs uzturošā zobu pasta, kas neļaus zobiem krāsoties no ēdiena vai cigaretēm. Patīk, ka zobu pastai ir atvāžams korķītis, bet tas ir diezgan neveiksmīga dizaina - stingrs un grūti atverams. Patīk, ka zobu pastai ir milzīgs 100ml iepakojums, taču tās garša varētu būt maigāka. Bet manus jūtīgos zobus pasta nekairina un kopumā tīri labi paveic savu darbiņu :)

Jordan Ultimate You zobu suka.


Kā vienmēr - izvēlos soft (mīksto) zobu suku, lai maksimāli izvairītos no smaganu traumēšanas. kādreiz izvēlējos visādas zigzag, slīpi šķības zobu sukas, taču arvien vairāk esmu sapratusi, ka maniem zobiem un smaganām patīk klasiskākais gals - taisnas un vienkāršās formas zobu sukas. Esmu atzinusi par labu Jordan firmas birstītes, tāpēc pamainot izvēlējos mazliet savādāku formu - ar augstāku birstītes galu, lai vieglāk aizsniegt pēdējos zobus. Birstīte ir mīksta un maiga, sariņi ārā nekrīt un tā netraumē ne zobus, ne smaganas. Un cena ir vairāk kā pievilcīga.

Jordan Expand zobu diegs.


Šis jau ir pārbaudīta vērtība. Jau kuro reizi atkārtoti iegādāts zobu diegs. Šoreiz ar piparmētras garšu. Vīrs gan teica, ka tas esot kā tīrīt zobus ar švammi. Bet man patīk :D

Te kaut kas mazliet interesantāks - Jordan Brush Between zobstarpu sukas.


Visbiežāk, ja kāds, uz jautājumu "Kā patika?", atbild ar "Interesanti.", tas nozīmē, nu jūs jau paši zināt :D Tāpat arī man - ja es teiku, ka esmu sajūsmā par šīm - melotu.
Paņēmu pašas smalkākās (XS) zobstarpu birstītes. To stieplīšu diametrs ir 0,4 mm un pašas birstītes - sariņu diametrs ir līdz 2,5mm. Izvēloties likās, ka nu tik mazai stieplītei ir jāietilpst teju jebkurā zobstarpā, bet nu tā īsti nav gan. Zobu birstītes šķiet diezgan lielas un tīrīšana - diezgan traumatiska. Godīgi - man tie silikona kociņi patīk daudz, daudz labāk.

Bet te - es tikai gribēju parādīt, cik foršs futlāris nāca līdzi priekš ceļojuma gatavajiem zobu diegiem :)


Iegādāties Jordan un Rapid White var Drogas veikalos, RIMI, Maxima un aptiekās.

Saulainu dienu, mīļie!

1 komentārs:

  1. Sveika! Es lietoju Jordan zobstarpu sukas. Cik no rakstiņa nopratu, tad pati izmēģināji tās, bet man lika zobārste, jo ir ielikts mākslīgais zobiņš, tāpēc jāiztīra zem smaganas. Ja tev šādu problēmu nav, tad priecājies. :D Jo es arī pirms tam nezinātu, kur tādus spraust. :D

    AtbildētDzēst

Ievadiet komentāru