01 februāris, 2019

Silk'n SonicSmile elektroniskā zobu birste

Nu jau apmēram mēnesi lietoju savu jauno elektronisko zobu birsti Silk'n SonicSmile no hairfree.lt. Silk'n produktus jau biju skatījusies iepriekš, bet nevarēju saņemties pasūtīt, jo baidījos no tā, kāda būs kvalitāte. Bet tad mana draudzene šo to bija pasūtījusi un ziniet, esot baigi labi - nu man ar āķis lūpā un Silk'n SonicSmile elektroniskā zobu birste groziņā.
Tā kā pēc posta instragram tika pieprasīta atsauksme - esmu gatava dalīties :)



Jautāsiet, kāpēc tāda izvēle? Godīgi sakot - es uzskatu, ka lielie zīmoli dažkārt uzskruvē cenas saviem produktiem, tādējādi, izvēloties mazāk zināmu zīmolu, par to pašu naudu var iegūt ko vairāk. Lūk, tādēļ skatījos, kas tirgū pieejams un no soniskajām zobu birstēm mani uzrunāja tieši šī - Silk'n SonicSmile. Pie tam tajā brīdī tai bija vēl skaista atlaide. Principā grēks nepaņemt.


Es biju manāmi uztraukusies gaidot savu sūtījumu, jo kvalitātes jautājums mani tomēr nomocīja. Saņemot kastīti, es atviegloti nopūtos. Jo zobu birste jau izskatījās labi. Tā iepakota elegantā stingra kartona kastītē - balts un sarkans. Tiešām skaisti. Iekšā viss nepieciešamais - zobu birstes korpuss, divi maiņas uzgaļi, lādētājs. Zobu birste rokās ērta - mazliet smagnēja, bet ne smaga, pietiekama, lai būtu to patīkami turēt rokās. Uz tausti maiga, vienīgā poga izvietota parocīgi. Tik tālu viss kā pieklājas.

Jāslēdz tik iekšā.


Lielākā daļa cilvēku ir pieraduši tīrīt zobus ar parasto manuālo zobu birsti. Bet vai jūs zināt, ka daudziem no mums ir grūti turpināt tīrīt zobus 2 minūtes, lai gan to iesaka zobārsti visā pasaulē? Daudzi cilvēki arī zobus tīra pārāk stipri, kas var bojāt smaganas. Turklāt manuāla zobu birste var veikt tikai dažus simtus kustību minūtē, kas ir ievērojami mazāk par kustību skaitu, kuru var sasniegt elektriskā zobu birste. Daudzi zobārsti iesaka pāriet uz elektrisko zobu birsti vienkārši tāpēc, ka tā piedāvā vairāk priekšrocību. Soniskās zobu birstes pamatā ir manuālās zobu birstes galvas dizains, ar elektroniskās zobu birstes priekšrocībām.



Soniskā zobu birste spēj veikt līdz pat 31 000 vibrējošu kustību minūtē (atkarībā no iestatījumiem). Šai birstei ir pieejami 5 iestatījumi: White, Clean, Polish, Massage un Study. Zobu birstes korpuss un lādētājs ir ūdensdroši.

Es teikšu kā ir - zobu birste ir LIELISKA! Tā paveic visu, kas nepieciešams - ērti notīra aplikumu no zobiem, netraumējot smaganas un nekairinot jūtīgos zobus. Zobu birstei var izvēlēties kādu no 5 režīmiem - man patīk pirmais white un trešais - polish. White režīms, šķiet, ir vis stiprākais un ātrākais, savukārt polish režīms ir tāds kā pulsējošs. Tad nu abus izmantoju pamīšus. Man ļoti patīk, ka viss tīrīšanas laiks ir sadalīts 4 daļās un ik pēc 30 sekundēm ir maza bet pamanāma pauze, kura mudina nomainīt tīrīšanas zonu. Šī pauze ir forša, jo sērfojot telefonā, kamēr birste paveic savu darbiņu, var nepiefiksēt, ka vienas zonas tīrīšanas laiks jau ir pagājis. Vēl man patīk, ka zobu birstes galviņām ir arī mēles tīrītājs - silikona reljefs otrā pusē, kādu neesmu manījusi nevienai elektroniskajai birstei.
Un vai notīra - jā, notīra. Varu salīdzināt ar citām, kas ir bijušas manā rīcībā, šī noteikti ir ļoti laba un ērta. Baterija tur gana ilgi (2-3 nedēļas, kā tīra). Maināmās birstes galviņas ir par saprātīgu cenu (kas nav mazsvarīgi). Varētu piesieties, ka nav kur likt otru - rezerves galviņu (varēja būt kāds puļķītis uz turētāja) un varēja būt ērtāka režīmu pārslēgšana. Režīmus pārslēdz ar to pašu pogu, kuru ieslēdz. Sanāk, ka birste jau sāk darboties un tad var pārslēgt režīmus. Prasītos pēc atsevišķas pogas. Ja izmanto tikai vienu - tā, protams, nav problēma.
Es, kā jau trakā zobu feja, paskatījos arī ar aplikuma indikatoru vai tiek virsmas notīrītas pietiekami - un jā, nav nekādas vainas, principā viss aplikums no virsmām, joslas pie pašām smaganām un starpzobu virsmām ir notīrīts. Nav man nekādu pārmetumu.


Īstenībā esmu pat nedaudz pārsteigta par to, cik zobu birste ir kvalitatīva. Es gaidīju, ka varētu būt visādi. Tāpēc es jau metu acis uz šo to vēl gana interesantu, jo cenas ir draudzīgākas kā konkurentiem.

Silk'n SonicSmile elektronisko zobu birsti meklē hairfree.lt

Cena - 129,00 EUR (kā man paveicās pie tās tikt ar pavisam jauku 30% atlaidi)

Lai skaisti!


2 komentāri:

Ievadiet komentāru