16 septembris, 2019

Annemarie Börlind BB krēms

Jau sen metu acis uz Annemarie Börlind BB krēmu, tad vienmēr atlikās, jo "man jau pāris ir" un "ir jau viss kaut kas cits interesants" apsvērumu dēļ, taču nu beidzot to sarūpēju.

Vispār man BB krēmi patīk, īpaši tajos dzīves posmos, kad ādas stāvoklis ir labs. Man patīk BB krēmu īpašības, kas apvieno izgaismošanu, toņa koriģēšanu ar ādas kopšanu un mitrināšanu. Bet brīžos, kad kosmētikas klāsts ir tik plašs - kā izvēlēties un kā neapjukt. Tāpēc mēģināšu izcelt galveno, kāpēc man ļoti patīk tieši Annemarie Börlind BB krēms.


BB krēms ir paredzēts visiem ādas tipiem. Tas ir barojošs, tonējošs. Tam piemīt pretnovecošanās iedarbība.
BB krēma sastāvā esošo zaļo aļģu karotenoīdiem piemīt antioksidatīvs efekts un tie aizsargā ādu no priekšlaicīgas novecošanās, ko izraisa UV stari un brīvie radikāļi. Savukārt augu izcelsmes hialuronskābe atjauno ādas mitruma līmeni. Viegli izgaismojošie pigmenti padara mazāk pamanāmas sīkās krunciņas un līnijas, padara ādu starojošu, vienmērīgu un daudz gludāku.

Tas, ko es gribu izcelt, ir vesels komplekss, kas apvieno ādas mitrināšanu, mīkstināšanu, nomierināšanu un aizsargāšanu ar dekoratīvās kosmētikas īpašībām - maskēšanu un toņa izlīdzināšanu. Pie tam - tas viss ar dabiskas kosmētikas palīdzību.
BB krēms ir lielisks, tas teicami kopj ādu, un tam piemīt pat vidēji sedzošas īpašības, kas tiešām ir slavējami, jo biežāk BB krēmi ir vāji sedzoši vai pat caurspīdīgi.
Man ļoti patīk krēma tekstūra, kas ir krēmīgi bieza, taču ne taukaina. Tas lieliski klājas, nomierina un mitrina ādu, bet nepadara to taukainu.

Mans izvēlētais tonis - pats gaišākais "light".



Ļoti skaists tonis, ļoti labi sader ar ādu. Savu atrodi lavandas.lv

Cena - 24,90 EUR | 50ml, kas, manuprāt, ir ļoti pieklājīgi.


Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru