09 septembris, 2019

Silk'n GoSleek IR matu taisnotājs

Ilgu laiku es biju karsto matu veidošanas rīku aizrautīga noliedzēja. Man šķita, ka tas viss neatgriezeniski bojā matus un lietojot matu taisnotāju vienīgais, ko var iegūt, ir sausu salmu čupa uz galvas. Bet tad dzīve ieviesa savas korekcijas un man pāris reizes bija iespēja ieveidot matus ar taisnotāju un es sapratu, ka īstenībā tas ir tieši tas, kas man vajadzīgs. Kā vienmēr - gribējās labu, bet ne kosmiski dārgu. Izpētīju jau iepazīto no hairfree.lv. Apraksts, daudzsološs, cena pieklājīga un ilgi nedomājot, pasūtīju Silk'n GoSleek IR matu taisnotāju.


Matu taisnotājs darbojas ar infrasarkanā tehnoloģiju, kas nodrošina dziļāku siltuma iekļūšanu matu struktūrā - tas nozīmē, ka ar zemāku siltumu var panākt super gludu matu virsmu. Taisnotājam ir karstuma elementu plāksnes ar keramisko pārklājumu, kas saudzīgi apstrādā matu struktūru. Kas man patīk - plāksnes ir ļoti platas un nedaudz paslēptas korpusā, kas nodrošina to, ka apdedzināties ir praktiski neiespējami.


Taisnotājam ir 5 temperatūras iestatījumi: no 130 līdz 210° C. Uzsilšanas laiks ir ~ 30 sekundes (līddz 130° C). Saviem smalkajiem un plānajiem matiem izmantoju 130° C režīmu, kas ir pats mazākais. Bet rezultāts ir perfekts. Man vairāk arī neko nevajag.

Taisnotājam ir viena poga, kas pilda visas funkcijas. Ilgāk paturot pogu, ar to var ieslēgt/izslēgt ierīci. Ar īsiem un ātriem spiedieniem tiek mainīti temperatūras iestatījumi. LED displejs ar temperatūras indikatoriem parāda, kāda temperatūra ir izvēlēta. Viss ir ļoti ērti un saprotami.

Taisnotājam ir ļoti garš vads, kurš piestiprināts ar rotējošu elementu - sapiņķerēt vadu ir neiespējami. Perfekti!

Bonusa fīča - automātiska izslēgšanās pēc 1 stundas. Tādiem aizmāršīgiem cilvēkiem kā es, tieši laikā.


Taisnotājs ir perfekts. Tam ir liels temperatūru izvēles diapazons, tam ir platas ar keramisko pārklājumu veidotas plāksnes, kas perfekti pieguļ matiem, tos nepiededzina, nesaveļ, nesapinkā. Taisnotājs ļoti ātri uzsilst un ar to ir ērti darboties. Dažās minūtēs tiek iegūtu perfekti taisni, gludi un skaisti mati. Maniem matiem ir tāda īpatnība, ka iztaisnoti ar taisnotāju, tie nezaudē formu vēl divas dienas. Tajos nepaliek gumijas nospiedumi, tie nesaveļas, nesaburzās.
Esmu to lietojusi ikdienā vairākus mēnešus, esmu pārsteigt, ka matu gali nav palikuši ekstra sausi. Tomēr, lai karstums nesausinātu matus, iesaku lietot atbilstošus matu kopšanas līdzekļus ar termo-aizsardzību.


Mani priecē arī tas, ka taisnotājam komplektā nāk termoizturīgs maciņš, kurā var noglabāt taisnotāju pēc lietošanas - tas ir ērts, kompakts un drošs.

Un tagad es domāju, kāpēc es jau sen neiegādājos šo ierīci. Jo tagad katra diena ir mana labo matu diena.





Silk'n GoSleek IR matu taisnotāju meklē hairfree.lt/lv
Cena - pavisam pieklājīga 39,90 EUR

Lai skaisti!




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru