28 novembris, 2019

Bellapierre minerālu pigmenti svētku grimam

Svētki tuvojās un, meklēju sev kaut ko mirdzošu - mazliet zeltu, mazliet sudrabu,mazliet metālisku spīdumu, lai varētu veidot skaistu un izteiksmīgu svētku grimu. Atklāju fantastiskos Bellapierre minerālu pigmentus - neticami skaistus un pilnīgi dabīgus.


Vispār Bellapierre pigmenti ir unikāli - pirmkārt, to sastāvā ir tikai dabīgas izcelsmes pigmenti - vizla, dzelzs oksīds, titāna dioksīds, bet tajā pašā laikā tiem ir pāri pa 100 toņi. Otrkārt, tie ir arī daudzfunkcionāli - tos var lietot kā acu ēnas, lūpu krāsu, acu laineri, skropstu tušu, matu krāsu šķipsnu akcentēšanai un nagu laku - jāliek lietā tikai iztēle. Treškārt, tos var savā starpā jaukt, tādējādi iegūstot teju jebkādu toni un nokrāsu.

Saviem svētkiem esmu izvēlējusies trīs: zeltaino stage, bronzīgo diligence un balto hameleonu exite.


Toņi ir ļoti skaisti un ļoti pigmentēti. Mana izvēle ir trāpījusi desmitniekā, jo izvēloties datorā, es tikai varēju cerēt, ka toņi būs tādi, kādus tos esmu iztēlojusies. Un, ir!
Tonis stage ir nedaudz apsūbējis zelts visā savā burvībā - mirdzošs, karalisks, bezgala skaists. Jau zinu, ka šis būs mans ideālais acu laineris, jo mans pēdējais ideālais zelts ir beidzies. Mans absolūtais favorīts!
Tonis diligence ir mirdzoša brūna bronza - ļoti pigmentēts, izteiksmīgs, bet samērā neitrāls tonis, jo piederas pie zemes toņu gammas. Domāju, ka derēs teju jebkurai ādas vai acu krāsai. Otrs mans favorīts!
Savukārt tonis exite ir nedaudz mānīgs baltais hameleons. Tas izskatās balts, taču mainot gaismas leņķi piedod zili - violetu, vēsu nokrāsu. Nevaru īsti saprast vai iet kopā ar abiem siltajiem, tumšajiem toņiem, vai ēdās. Nu tāds uz robežas. Cerēju vairāk uz sudrabu, tīru balto. Datorā toņa nianses, protams, nevarēju noteikt.


Uzklāšana ir samērā viegla - tos pamatā klāj viegli piespiežot otiņu pie ādas – tā kā pliķējot. Šādi klāti minerālpigmenti būs gan noturīgāki, gan klāsies vienmērīgi. Lai iegūtu mirdzošu un maigu toni, pigmentus klāj ar sausu otiņu. Savukārt, lai iegūt intensīvu krāsu ar metālisku finišu, toni uzklāj ar samitrinātu otiņu. Make-up būs pamanāms - garantēju!


Pats foršākais - uz pareizi sagatavotas, tīras, sausas ādas, pigmenti klājas viegli, turas ļoti ilgi un saglabājas labi, savukārt tos nomazgāt ir tīrais nieks - nepieciešams tikai ūdens – nav vajadzīgs speciāls līdzeklis grima noņemšanai.

Uz šiem es skatos arī ar tādu cerīgu skatu nākotnē, jo mana mazā dāma jau šobrīd mēģina pieprasīt dažādus krēmus un krāsiņas. Pagaidām es vēl tieku galā ar "tie ir tikai tantēm". Bet noteikti pienāks tā diena, kad arī viņa gribēs to visu izmēģināt un zinu, Bellapierre noteikti būs tas, ko es ļaušu viņai klāt uz maigās un tīrās bērna ādas.

Toņi ir burvīgi un, galvenais, nekā lieka.

Meklē tos mini-maxi.lv

Cenas 8,91 EUR gab. (reģistrējoties interneta veikalā), kas ir lētākais piedāvājums, ko tajā brīdī atradu.



Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru