17 aprīlis, 2020

#paliecmājās vērtīgākais palīgs - Lanaform Relax Mass

Šajā savādajā laikā, kad mums daudz kas liegts, es viennozīmīgi varu teikt, ka esmu laimīga, ka man mājās ir Lanaform Relax Mass. Varbūt izklausās, kā nodrāztā reklāmas rullītī, bet es to reāli izbaudu, ik dienu, ik vakaru, katras 15 minūtes, ko man ļauj.


Kāpēc es vispār izvēlējos Lanaform Relax Mass?
Reāli sakrita divi apstākļi - pirmkārt man tieši pirms visas šīs situācijas sākuma tika rekomendēta muguras masāža. Protams, ka es neko nepaspēju.
Otrkārt, pēdējā dienā, kad tas bija ļauts satikt cilvēkus, es izmēģināju kaut ko līdzīgu, gan stipri mazāku.
Protams, ka otrais bija lielākais stimuls, jo reāla sajūtu pieredze bija lielākā motivācija sagādāt to pašai. Jau pirmajās minūtēs es sapratu, ka gribu to savās mājās! Un šobrīd es varu teikt, ka šis ir pats LABĀKAIS no masāžas verķiem, kas ir manā rīcībā. 


Muguras masažieris - krēsla paliktnis Lanaform RELAX MASS – lai varēt baudīt šiatsu masāžu jebkurā laikā. Masāžas krēsla paliktnis palīdzēs atslābināt muskuļus, mazināt stresu, relaksēties, uzlabot labsajūtu. Pie tam, vibrācijas funkcija stimulēs mikrocirkulāciju un muskuļu atslābinājšanos.

Lanaform RELAX MASS masāžas paliktnis aprīkots ar šiatsu masāžu un vibrācijas funkciju. Izmantojot tālvadības pulti, var izvēlēties un pielāgot sev patīkamāko režīmu: visa mugura, muguras augšdaļa vai apakšdaļa. Tāpat šiatsu masāžu var kombinēt ar vibrāciju masāžu un sildošo masāžu - tādējādi pilnībā izbaudot šo masāžas procesu.


Šiatsu masāžu nodrošina divas masāžas galvas, kur katra sastāv no divām bumbām - kopumā masāžā iesaistās divās lielās un divas mazās šiatsu masāžas bumbas.
Masāžas galvas imitē šiatsu masāžu - jeb ar plaukstu vai dūri veiktu spiediena masāžu. Protams, rīks nevar nodrošināt dzīva cilvēka rokām veiktu masāžu, taču, godīgi, tas diezgan veiksmīgi to atdarina. Masāžas galvas ļoti plūstoši un stingri, taču ļoti PATĪKAMI veic spiediena masāžu ar rotējošām kustībām.


Masāža ir ļoti plūdena, samērā lēna, uz masāžas bumbām tiek spiests ar paša svaru, taču tas ko es varu teikt, tā ir ĻOOOOTI patīkama. Es tiešām izbaudu ik minūti, ko man ļauj!

Te var redzēt kā masāžas galvas pārvietojas masāžas laikā. Video ir 10× kārtīgs paātrinājums!!! Visticamāk, to pusotru minūti ilgu gājumu augšup un lejup neviens neskatītos :D


Nu, lūk, pēdējais - bet ne mazāk svarīgais, masāžas iestatījumi.



Kā jau minēju - ar tālvadības pulti var iestatīt sev vēlamāko režīmu - kopumā var variēt ar masāžas zonām - muguras lejas daļa, muguras augša vai pilna muguras masāža. Var pievienot sildošo funkciju. Var pievienot vibro masāžas paliktni trīs intensitātes līmeņos (paliktnītis gan ir tikai zem dibena). Var izvēlēties masāžas laiku - bet brīdinu, par maz ir pat ar 15 minūtēm. Kad bērns nolikts gulēt es dažkārt pasēžu 3 × 15 minūtes :D



Garš un plašs apraksts, bet tiem, kas tika līdz galam - pavisam īsi.
Trīs vārdos - MAN NEREĀLI PATĪK! Un es esmu tiešām priecīga, ka pasūtīju! Šis ir kapitāls #notsponsored! Man tiešām, tiešām patīk!

Un ne tik īsi:
Man patīk, ka masāža ir tām bumbām, jo tās rotējot rada to foršo gandrīz dzīva cilvēka klātbūtni. Vismaz es varu iztēloties, ka to dara spēcīgs fizioterapeits (vai arī ķīnietis, jo galu beigās šiatsu masāža nāk tieši no Kīnas). Viņam gan sanāk baigi vienmuļi (tādā ziņā ka visas kustības ir vienādas), bet toties dikti patīkami :D

Man patīk, ka nav sāpīgi, nav nepatīkami, nav neērti (tas gan, droši vien, no krēsla vai dīvāna atkarīgs, bet es esmu izvēlējusies savu vismīļāko šūpuļkrēslu :D ). Man patīk, ka es jūtu tos savus savilktos muguras muskuļus ikreiz, kad tiek uzspiests uz tiem (man, protams, nepatīk, ak tie muskuļi ir savilkti, bet patīk, ka masāža strādā!). Pēc pirmās nedēļas bija arī efekts, jo mugura bija atlaista, riktīgi samazinājās saspringums, muskuļi ir jūtami mīkstāki, nav vairs sāpīgās sajūtas, kad uzspiež. Īstenībā kā pēc masāžas kursa.

Lai drusku iebērtu sāli cukura bļodā - tad jārēķinās, ka masāžas ierīce ir jāpievieno strāvai, līdz ar ko dīvānam vai iemīļotajam krēslam ir jābūt samērā tuvu rozetei, pretējā gadījumā pāri visai mājai nāksies pārvilkt pagarinātāju, kas nebūs visai skaisti un droši (jo īpaši ja mājās ir bērni).
Masāžas paliktnis arī īsti netiks klāt plecu/sprandas zonai. Tur man arī kārtīgu masāžu prasītos. Bet tomēr saprotu, ka visu gribēt arī nevar.
Instrukcijā raksta, ka melnais audums var smērēt un to nerekomendē likt uz gaišas virsmas (paldies Dievam mans baltais šūpuļkrēsls joprojām ir kā jauns). Līdz ar to es šo neesmu novērojusi un ceru, ka nenovērošu.

BET, par spīti šiem pāris nenozīmīgajiem mīnusiem, IESAKU!

Meklē hairfree.lt
Cena - 79,00 EUR (kas, man šķiet gana pieņemama).


Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru