16 novembris, 2015

LaCo kosmētika sejas kopšanai

Ja vēl nesen ieskatījos LaCo un Helen Herber ķermeņa kopšanas kosmētikas klāstā, tad šoreiz esmu pamēģinājusi kaut ko vairāk un kaut ko ļoti interesantu - LaCo kosmētiku sejas kopšanai.


Pagaidām esmu iepazinusies un Jums pastāstīšu par trim produktiem - acu krēmu, micelāro ūdeni un sejas skrubīti, bet produktu klāsts un līdz ar to arī izvēle ir gana plaša: LaCo ir trīs sejas kosmētikas līnijas - mitrinošā un barojošā, kurās katrā ietilpst dienas un nakts krēmi, kā arī acu krēmi un attīrošā - ar toniku, losjonu, skrubi un micelāro ūdeni. Viss nepieciešamais sejas ikdienas kopšanai.

Kad izvēlējos produktus - ilgi domāju ko ņemt un man neviltotu interesi izraisīja micelārais ūdens. Līdz ar to bija skaidrs - šis ir jāizmēģina.
Micelārais ūdens diezgan viegli tiek galā ar dekoratīvo kosmētiku un netīrumiem. Tas nekairina un negrauž acis, tāpat arī neatstāj nepatīkamas sajūtas uz sejas - nedz plēvītes, nedz sausuma sajūta nav jūtama, lai gan arī šo micelāro ūdeni gluži kā citus - lietoju kā pirmo sejas attīrīšanas soli un pēc tam noskaloju ar ūdeni. Sastāvā iekļauti lazdu lapu, baltās tējas un citronmētras ekstrakti, kas mazina iekaisumus un apsārtumus, lieliski mitrina, nomierina un tonizē ādu. Peloīdu ekstrakts labvēlīgi ietekmē ādas imūnsistēmu. Visticamāk pateicoties dabiskajam sastāvam tas smaržo ļoti viegli un dabiski - gluži kā laukos - akas ūdens, kas pārliets svaigi grieztiem vasaras augļiem un ogām - svaigi, sulīgi, garšīgi. Principā kvalitātes un efektivitātes ziņā šo es viennozīmīgi varu likt vienā līmenī ar iemīļotajiem Biodermas ūdeņiem.

Tā kā joprojām esmu ideālo sejas skrubju meklējumos - acīs iekrita attīrošais sejas pīlings.
Te gan man, diemžēl, jāsaka, ka esmu vīlusies. Es jau esmu teikusi, ka man ne pārāk patīk krēmīgie skrubīši. Un iekritu uz vārda "pīlings" cerot, ka tas būs kaut kas ar augļskābēm, kaut kas gomāžas tipa (šeit vietā būs - "pati izdomāja un pati apvainojās"). Jo produkts jau nemaz nav slikts - tā sastāvs ir tiešām ievērības cienīgs ar karkādes, citronliānas, brūkleņu un peloīdu ekstraktiem, mandeļu eļļu, alantoīnu (viena no tauksaknes vērtīgākajām aktīvajām vielām) un maltiem persiku kauliņiem kā eksfoliējošo sastāvdaļu. Neskatoties uz persiku kauliņu klātbūtni pīlings ir ļoti maigs un netraumējošs, bet gana efektīvs, lai noņemtu atmirušās šūniņas un ādu padarītu maigu. Bet pēc krēmīgajiem skrubjiem man liekas, ka seja netiek līdz galam attīrīta un tā vien prasās seju nomazgāt ar putām vai sejas ziepēm. Bet pieļauju, ka tām, kam patīk tieši krēmīgie skrubīši - šis varētu iet pie sirds, jo arī tilpums ir iepriecinošs - gana lieli 150 ml.

Vēl viens produkts, kas man patiesi iepriecināja ir mitrinošais acu krēms.
Šeit, man patīk itin viss:
Sastāvs ar mandeļu eļļu, bisabololu (viena kumelītes aktīvajām vielām) un hiāluronskābi, kā arī peloīdu un mežrozīšu ekstraktiem.
Iedarbība - krēms ir mitrinošs, līdz ar to paredzēts jebkuram ādas tipam. Tas vienlaicīgi gan mazliet baro, gan kārtīgi mitrina, gan arī mīkstina ādu un aizkavē ādas novecošanās procesus. Tāpat tas arī ātri uzsūcas, nepaildzinot sejas kopšanas rituālu.
Visbeidzot tā tilpums - veseli 50 ml. Man liekas, ka tas ir lielākais acu krēma iepakojums ar kādu es jebkad esmu saskārusies - un šis ir produkts, kas visai reāli varētu iekļūt arī manā Ziemassvētku dāvanu sarakstā manām mīļajām ģimenes sievietēm.

Par iegādes vietām nekas nav mainījies:
latcosmetics.lv
www.1pro.lv (un veikaliņā K.Barona 70, Rīgā, kur pakonsultēs arī jaukās pārdevējas)

Cenas:
Micelārais ūdens (250 ml) -  8 EUR
Pīlings (150 ml) - 10,50 EUR
Acu krēms (50 ml) - 16,40 EUR

4 komentāri:

  1. Dabiskās un daļēji dabiskās kosmētikas "klupšanas akmens" ir lietošanas termiņi pēc atvēršanas? Vai arī ši ir organiska kosmētika , t.i. ar aktīvajām vielām, sastāvdaļām bet ar konservantiem no klasiskā, "smagā gala" ? Dizainīgi baudāmi produkti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pēc atvēršanas izlietošanas termiņš ir 24 mēneši. Tātad konservantu klātbūtne ir noteikti. Tomēr krēmi ir airless trauciņos, kas nozīmē, ka arī iepakojums palīdz produktu saglabāt ilgāk. Bet konkrēti LaCo sevi nepozicionē kā sertificētu eko kosmētiku. Viņi vairāk sevi pozicionē kā dūņu kosmētiku.

      Dzēst
  2. Man patīk lasīt atsauksmes par šādiem, mazāk zināmiem zīmoliem :) ieinteresēja micelārais ūdens, bet mēģinot Mossa un Madara nav uzticības dabiska sektora šāda tipa produktiem. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ne Mossa, ne Madara gan nav mēģināti - bet šis tiešām patīk. Nav lipīgs, nav kodīgs un nav arī alerģisks, bet mana gāda gan ir pacietīga. Man patīk - pat ļoti.

      Dzēst

Ievadiet komentāru