26 novembris, 2015

Pirmie iespaidi: Philips ProCare Auto Curler

Pirms laiciņa pieteicos 2 nedēļu garumā izmēģināt Philips ProCare Auto Curler (matu lokotāju).


Man ļoti, ļoti gribas ielikt matos ilgviļņus, līdz ar to nolēmu, ka šis varētu būt labs tests - paskatīties kā tad īsti man ar tām lokām ir.

Tā nu laiciņš pagāja - nolēmu, ka es nebūšu izvēlēta, lai notestētu produktu un šeku reku - vakar ziņa pastkastītē. Šorīt paņēmu lokotāju un vakarā jau cepinu matus. Viss notiek strauji...

Ļoti sapriecājos, ka varēšu ar vienu rokas vēzienu ielokot matus un viss būs super - kā no reklāmas. Bet kā vienmēr - viss tik gludi nenotiek kā gribētos.

Sākšu mazliet par pašu ierīci - un tad par to, kā man gāja šajā vakarā :D
Īsais variants ir šāds:
Lokotājam uz roktura ir izvietotas visas vadības pogas: ieslēgšanas poga, tām seko trīs temperatūras režīmi, tad trīs laika režīmi, trīs loku griešanas režīmi un poga lai uzsāktu darbību.
Tam ir ērts un nepierasti garš vads (2m). Parasti šādām ierīcēm ir tik tizli īss vads, ka knapi var no rozetes līdz spogulim aizvilkt. Vads brīvi var rotēt ap savu asi.

Ierīce ir viegla, ar karstuma izturīgu galvu, kurā izvietots karstuma elements ar titāna keramisko pārklājumu.
Par to, kad mati ir gatavi tas paziņo ar skaņas signāliem.

Lietošana:
Ieliek matu šķipsnu lokotāja galvas augšpusē, nospiež darbības uzsākšanas pogu un tas pats uztin matus pakarsē, nopīkstas, noklikšķ un var to noņemt no šķipsnas. Viss tieši tik viegli. Teorētiski.

Pirmā reize praksē beidzās šādi:

Lai gan viss tika darīt pēc pamācības un kā man paskaidroja nodod to testēt - viss esot ļoti vienkārši un ja kaut kur kaut kas aizķeras - lokotājs uz reiz izslēdzas. Nē tā nav! Mati vienkārši iepinās kaut kur tajā aparātā un viss - ne šurpu ne turpu. Tas pats nekur neizslēdzās, nācās to izslēgt un šķirties no matu kumšķa.
Protams, likās, ka tā ir arī pēdējā reize, kad ieslēdzu šo aparātu, bet tomēr ziņkāre ņēma virsroku un izmēģināju vēlreiz.
Rezultāts bija apmēram šāds:
Jau labāk. Sanāca viss bez vēl kāda matu kumšķa zaudēšanas. Izmantoju max temperatūru - 210° un 8 sek režīmu. Tik man tās lokas izskatās tādas pliekanas. Būs jāpaņem ņiprākais režīms un jāpaskatās, kas tad notiek.
Gan nebrīnīšos, ja man ar lokām būs kā būs, jo reiz ar draudzeni mēģinājām salokot man matus ar matu pannu - neizdevās pilnīgi nekas. Noņēmāmies ap maniem matiem ilgi un dikti - tad vienkārši iztaisnojām un jā - taisni, kā ielaminēti, tie pavadīja divas dienas. Pēc tam gan draudzenei, tādā pašā manierē, varējām izveidot skaistas čirkas. Varbūt mani mati vienkārši ir loku droši :D ???

Ja izdosies - mēģināšu radīt arī video, lai labāk parādītu lokotāju darbībā :)

6 komentāri:

  1. Tev vēl beidzās šis pasākums jauki, es šķīros no lielas šķipsnas, sadegušiem matiem, izplēstu kumšķi, saraudātām acīm un dusmām. ka man pēc tam vēl no tām dranķa šķērēm tie mati jāknibina laukā- viens, ka es sev šādi sabojāju matus, bet, ja es klientam šādu šķipsnu nodedzinātu- tad vispār būtu briesmas.
    Mans ieraksts blogā sekos ar dusmu pilnu video. Man šādu ierīci nevjag par ja par velti dod - kur nu vēl pāri 100 eur par tādu maksāt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Galvenas - ka iedot teica, ka tas ir apmēram muļķu drošs aparāts.

      Es pēc savas pirmās neveiksmes (bet tā nebija vienīgā) meklēju jūtūbā - vai tiešām es viena tik tizla ... Un nekādus negatīvus video neatradu. Tad man likās, ka manas rokas no pakaļas aug (ir tāds skarbs teiciens) ... bet laikam vaina ne manī ...

      Skaidrs, ka es noteikti šo ierīci pēc 2 ned. atgriezīšu atpakaļ ražotājam - man no tās nedaudz bail :D

      Dzēst
  2. Nu, tad man ar aug no kaut kurienes, jo biju saveidojusi visus matus un pēdējā vienkārši nenāca ārā...

    AtbildētDzēst
  3. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  4. Arī es izmēģināju, turklāt vairākas reizes. Man viss gāja gludi, ļoti ātri iznāk ieveidot un turējās arī labi. Bet man ir diezgan īsi mati un lokas vienmēr labi turas. Jūsu pieredze, protams, šokē un baida iespēja nonākt līdzīgā ķibelē. Pati esmu pārdomās: pirkt vai tomēr nē šo lokveidi, jo biju ļoti pozitīvi noskaņota. Redzēsim kā veiksies parējām meitenēm. Varbūt lokveidis nav īsti piemērots gariem un bieziem matiem, bet tām, kurām mati īsāki viss būs labi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jācer, protams, ka ne visām būs jāšķiras no daļiņas matu skaistuma vārdā...

      Dzēst

Ievadiet komentāru