19 marts, 2018

Matu laminēšana salonā LE Studio

Tā kā kādu laiciņu atpakaļ man tika uzdāvināta Dāvanu servisa dāvanu karte 50 EUR vērtībā salonā LE Studio, dāvanu karte bija jāliek lietā un biju nolēmusi, ka man vajag atsvaidzināt matus, tie pa ziemu kļuvuši ārkārtīgi sausi un spurojas kā traki. Tad nu nolēmu veikt matu laminēšanu. Par to, kā man gāja, lasi tālāk.



Salons LE Studio atrodas Rīgas centrā - blakus Ģertrūdes baznīcai, Baznīcas ielā 20/22, skaistajā stiklotajā biroju ēkā.



Kā jau Rīgai pierasts - saloniem ir ļoti ērts darba laiks, darba dienas līdz pat 21:00 un gana garš darba laiks ir arī sestdienās - līdz 19:00. Es izvēlējos darba dienas vakaru, lai nesteidzīgi baudītu savu procedūru.


Tā kā studija man nebija zināma, es vienkārši pieteicos sev ērtākajā laikā pie meistara, kuram tas laiks ir brīvs. Tiem, kam patīk frizieri vīrieši - varu iepriecināt, tur ir pat vairāki :) Bet mans pieraksts bija pie meistares Annas. Ļoti jauka dāma.

Salons ir ar ļoti patīkamu apkalpošanu, ierodoties uz procedūru man bija dažas minūtes jāuzgaida un uzreiz tiku pie tējas un cepumiņiem. Sīkums, bet patīkami :)


Arī uzgaidāmā telpa ir patīkama - ērtas mēbeles, pieklusināta mūzika, žurnāli. Viss kā pieklājas salonā, kurā tu tomēr atstāj normālu summiņu par matu procedūru.

Pieraksts ir laicīgs, jo tiku praktiski bez kavēšanās savā noteiktajā laikā. Meistare Anna izstāstīja, ko procedūras laikā darīs, kas sekos pēc kā, cik ilgi būs katrs posms. Un ko pēc tam ar matiem var un, ko nevajadzētu darīt. Tā, ka man tiešām bija viss skaidrs soli pa solim un kā pēc tam kopt matus, lai efekts saglabātos pēc iespējas ilgāk.


Biju izvēlējusies matu laminēšanas procedūru, kur sākotnēji mati tiek attīrīti ar dziļi attīrošu šampūnu un tas, procedūras laikā matos tiek ieklāts līdzeklis, kas piepilda matu struktūru, tos nogludina un padara katru matu apjomīgāku, perfekti gludu un kopumā tos viegli ķemmējamus. Šāds efekts matos saglabājas 3-5 nedēļas, atkarībā no matu kopšanas. Mati jākopj saudzīgi, mazgājot ar mitrinošu šampūnu, tos nedrīkst ļoti karsēt un dziļi attīrīt. Pati procedūra ilgst apmēram 2 stundas. Bet tā kā kādu laiciņu nebiju apgriezusi matu galus, pēc procedūras meistare Anna man piedāvāja arī tos nedaudz apgriezt, kam piekritu, jo tas bija tas, kas vajadzīgs.

Meistarīte bija ļoti laipna un labprāt piekrita mani nobildēt pirms un pēc procedūras, lai arī jūs varētu salīdzināt, cik atšķirīgi izskatās mati pēc atjaunojošas salona procedūras.



Kopā procedūra ar matu apgriešanu izmaksāja 62 EUR. Tā kā man bija Dāvanu servisa dāvanu karte 50 EUR vērtībā, starpību iespējams piemaksāt.

Manuprāt šī ir patiesi lieliska dāvana. Un ja arī Tevi interesē šāda procedūra, vai vēlies to kādam uzdāvināt, dāvanu karti ērti var iegādāties Dāvanu servisa mājas lapā vai tirdzniecības vietās.

Lai skaisti!


P.S. Visi salona foto ņemti no Salona LE Studio Facebook lapas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru