16 janvāris, 2019

Burvīgs smaids ar Dr.Hauschka MED

Es esmu liels dabiskās kosmētikas piekritējs, man tiešām šķiet, ka ādai un pati sev daru labi, kad lietoju tos brīnišķīgos dabiskās (vai pat EKO) kosmētikas zīmolus. Bet tā kā esmu īsta blogere - es nekad nevarētu turēties pretim kārdinājumam izmēģināt kaut ko jaunu - līdz ar to sirdī fanoju par dabisko kosmētiku, to ļoti labprāt izvēlos un lietoju, dāvinu un iesaku, bet ikdienā eksperimentēju ar teju visiem zīmoliem, lai izbaudītu tekstūras, krāsas un smaržas. Bet šodien gribu padalīties ar dažiem jaunatklājumiem no, manuprāt, viena no pamatīgākajiem, pārdomātākajiem un elegantākajiem dabiskās kosmētikas zīmoliem - Dr.Hauschka, precīzāk - Dr.Hauschka MED.


Dr.Hauschka MED ir aptieku kvalitātes kosmētika ar pilnīgi dabisku sastāvu - biodinamiski audzētu ārstniecības augu ritmizētajiem ekstraktiem, dabīgām eļļām un vaskiem. Tādējādi Dr.Hauschka MED kosmētika maigi un efektīvi palīdz ādai atgūt balansu, izturību, veselīgu izskatu, aktivizē tās aizsardzības spējas, to spēcina, remdē un lolo.


Man ilgi nebija jādomā, ko es vēlos, tā kā esmu trakā zobu feja, man teicams smaids ir aktuāls ik dienu - un zobu kopšanas līdzekļi kā reiz ir tie, kas tērējas gaismas ātrumā. Nu, lūk, tādēļ izvēle krita par labu trijotnei - Dr.Hauschka MED spēcinoša zobu pasta ar piparmētru, mutes skalošanas līdzeklis ar salviju un labimint krēms intensīvai lūpu kopšanai.

Dr.Hauschka MED spēcinoša zobu pasta ar piparmētru.


Šī ir perfekta zobu pasta ikvienam, kura smaganām ir tendence iekaist vai asiņot. Tā spēcina smaganas un kapilārus, noņem aplikumu un uztur veselīgu mutes mikrofloras balansu. Sastāvā esošās vērtīgās aktīvās vielas (zirgkastaņas, nīma, krustnagliņu, timiāna, piparmētras, jūras aļģes ekstrakti, u.c.) novērš zobu aplikuma veidošanās (bakteriālo zobu aplikumu) un zobakmens veidošanos, smaganu kairinājumu un kariesu, spēcina smaganas un mazina to asiņošanu, uztur elpas svaigumu. Zobu pasta ir bez fluora un tenzīdiem (putojošām vielām).

Par zobu pastu varu teikt tikai to labāko - tai ir maiga garša, tā ļoti labi notīra aplikumu un atsvaidzina elpu. Zobu pastai ir zema abrazivitāte, līdz ar to tā netraumē emalju un ļoti maigi kopj arī jūtīgus zobus. Sākotnēji zobu pasta likās īpatnēja tieši savas konsistences dēļ, taču pēc pāris lietošanas reizēm pierod pie krēmīgās tekstūras un maigajām putām (putu kalnus no šīs zobu pastas nesagaidīsiet). Mēnesi lietojot esmu ļoti apmierināta ar lietošanu un rezultātiem, tādēļ noteikti varu ieteikt šo zobu pastu kā labu variantu tiem, kas mīl dabisku un efektīvu kosmētiku.

Dr.Hauschka MED mutes skalošanas līdzeklis ar salviju.


Mutes skalošanas līdzeklis ir piemērots ikvienam, kam nepieciešams nostiprināt smaganu veselību, uzturēt svaigu elpu. Tas ilgstoši atsvaidzina elpu, uztur smaganas veselīgas, veicina zobu starpu attīrīšanu, kur zobu birste un zobu dieks netiek klāt. Dabiskas ēteriskās eļļas un augu ekstrakti (salvija, mirre, retējs, alteja, ratānija, zirgkastaņa, nīms, propoliss u.c.) uztur veselīgu mutes mikrofloras balansu bez ķīmisku antiseptiķu palīdzības, remdē un spēcina smaganas, sargā no iekaisumiem un atsvaidzina elpu. Vienīgais mīnuss - skalojamais līdzeklis nelielā daudzumā satur alkoholu (ap 9%), kas nozīmē, ka to nevajadzētu norīt un dot bērniem. Bet tā kā alkohola saturs ir neliels - nekādam diskomfortam nevajadzētu būt.

Kopumā skalošanas līdzeklis ir tīri patīkams - tam nav spēcīgas vai asas garšas, tā ir nedaudz īpatnēja, bet manām garšas kārpiņām tā nebūt nav nepatīkama. Skalošanas līdzeklis piešķir patīkamu svaigu elpu un zobu kopšanas rituālam - pabeigtības sajūtu. Man patīk tā tīro zobu sajūta pēc kārtīgas (citreiz pat divreizējas) zobu iztīrīšanas :D
Un lai smaids būtu pavisam burvīgs - atliek uzklāt lielisko Dr.Hauschka MED labimint krēmu intensīvai lūpu kopšanai.



Šis ir īsts must-have līdzeklis ziemai. Lūpu krēms ir piemērots gan ikdienas kopšanai, gan arī kā SOS līdzeklis pie pirmajām aukstumpumu pazīmēm. To uzklāj uz lūpām, līdzko parādās velkošā vai dedzinošā sajūta, kas varētu norādīt uz aukstumpumpas parādīšanos, un atkārto vairākas reizes dienā. Uzziests laikus tas kavē aukstumpumpu attīstību. Dabīgie augu ekstrakti – kliņģerīte, piparmētra, salvija, bālā ehināceja nodrošina pretvīrusu un remdējošo iedarbību, kas ir apstiprinājis klīniskajos pētījumos. Tāpat krēms ikdienā kopj sausas un sprēgājošas lūpas, neļaujot tām sasprēgāt un palīdzot saglabāt lūpu ādu elastīgu un gludu.
Tieši šo īpašību dēļ ņēmu šo krēmu, jo zinu, cik drausmīgas sajūtas var radīt aukstumpumpas. Pēdējos gados gan tās mani nav mocījušas, taču doma vien par šo sāpīgo, sūrstošo un pulsējošo izsitumu man jau rada sāpes :D Lūk, tāpēc es preventīvi kopju savas jūtīgās lūpas un izvēlos tiki tos lūpu kopšanas līdzekļus, kas nesausina lūpas un neveicina to lobīšanos, kas ir mana lielākā aukstā laika problēma.
Par šo krēmu es varu teikt visu tikai to labāko, es, protams, ceru, ka man nebūs jāpārbauda efektivitāte uz aukstumpumpām, bet sausas, plaisājošas un sprēgājošas lūpas tas kopj teicami - tas tūlīt nogludina un nomierina ādu, padara lūpas mīkstas un maigas, kā arī veicina dzīšanas procesus (pie plaisājošām lūpām). Es negribu salīdzināt dažādus zīmolus un produktus, bet man tā iedarbība un sajūta uz lūpām liekas kaut kur līdzīga Blistex Lip Relief Cream. Protams, Dr.Hauschka MED labimint krēms intensīvai lūpu kopšanai nav salīdzināms ar Blistex, jo tam ir 100% dabīgs sastāvs, pierādīta pretvīrusu iedarbība, piemīlīgs iepakojums un ievītās dabas gudrības, gādība un remdējošais spēks.
Esmu sajūsmā par šo krēmu, ikdienas to lietoju un lūpu āda ir pilnīgā komfortā - tās ir maigas, pilnīgas un izteiksmīgas, nav ne miņas no blāvuma un aukstuma radītā diskomforta. Un kas ir pats foršākais - krēms ir ārkārtīgi ekonomisks. Pietiek ar neliela graudiņa izmēra krēma kriksi, lai lūpas apņemtu šī fantastiskā nomierinošā un atsvaidzinošā sajūta.

Dr.Hauschka MED kosmētiku meklē Biotēkās vai internetā www.bio.lv

Cenas:

Spēcinoša zobu pasta ar piparmētru - 6,70 EUR | 75ml
Mutes skalošanas līdzeklis ar salviju - 12,10 EUR | 300ml
Labimint krēms intensīvai lūpu kopšanai - 12,05 EUR | 5ml

Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru