19 marts, 2016

Atkārtotie pirkumi || sejas kopšana

Šķiet kosmētika šobrīd ir pieejama tik daudz un tik dažāda, ka iegādāties divas vienādas lietas būtu pilnīgi muļķīgi, tomēr ir produkti, kuri pilda solījumus un burtiski velk pie sevis atkal un atkal. Jeb īsāk sakot - šodien blogā mani atkārtie pirkumi.

Sākotnēji likās, ka atkārtoti tiek iegādātas viena dažas lietas - kad sāku visu lēnām vilkt kopā no plauktu plauktiem - izrādās, ka ir lietas, kas tiek iegādātas atkal un atkal - un šo lietu nemaz nav tik maz. Tāpēc šoreiz sejas košanas atkārtotie pirkumi (un viens iemaldījies roku krēms - bet cerams, ka viņam to piedosim :D)

  1. La Roche Posay Serozinc - sprejs ar sāli un cinku. Mans SOS problēmsituācijas.
  2. Himalaya Clarina anti acne cream. Krēms aknes radītu izsitumu ārstēšanai. Varbūt manas iedomas, bet šķiet man tiešām mazina apsārtumu un palīdz dziedēt izsitumus. Kārtējais SOS līdzeklis.
  3. Jau minētais viltnieks - Bioderma roku krēms. Atsauksme šeit un šeit.
  4. Pien SPA putas sejas attīrīšanai. Atsauksme
  5. Isana Young Anti-pickel patches. Salicilskābi saturoši plāksterīši, ko līmē uz izsitumiem, lai paātrinātu dzīšanas procesu. Pēdējā reizē izmēģināju arī zem kosmētikas - nav tik traki, var likt arī zem BB krēma.
  6. Mádara sejas attīrīšanas putas. Biju pirkusi kaut kad dikti senāk - izdomāju, ka atkal vajadzētu iepirkt. Nu man ir kaudze ar sejas attīrošajiem līdzekļiem. Mazliet pārcentos.
  7. The Emu Well Oil acu krēms. Atsauksme
  8. Bioderma lūpu balzāms zīmulīša formā. Atsauksme.
  9. Rožūdens. Klasiska vērtība. Lietoju sejas tonizēšanai, kā bāzi mālu maskām vai vienkārši sejas atsvaidzināšanai (īpaši vasarā).
  10. Bioderma Sensibio micelārais ūdens. Visādos iespējamajos tilpumos :) Atsauksme.
  11. Mossa jāņogu krēmputas. Kā jau minēju - mazliet aizrāvos ar attīrošajiem produktiem. Atsauksme.
  12. Essence all about Matt matējošie papīrīši. Atsauksme.
  13. Blistex lūpu balzāms. Mans labākais lūpu produkts un neko tur nevaru padarīt. Atsauksme.

Padalies ar saviem mīļākajiem produktiem, pie kuriem Tu atgriezies atkal un atkal.

8 komentāri:

  1. es arī kaut kad pārcentos pērkot sejas attīrīšanas līdzekļus, joprojām nevaru tos izlietot :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā ir - mirkļa vājums. Leikas, ka visu vajag un kad atnāk realitāte .. ir "Ko es ar to visu iesākšu" :D

      Dzēst
    2. oij, man mājās jau var vērt jauno Drogu vai Douglas filiāli :D

      Dzēst
    3. Man brīžiem šķiet ir līdzīgi. Nācās pat plauktu pārtaisīt, lai viss satilptu :D

      Dzēst
  2. No šiem Blistex un Biodermas roku krēms ir arī mani favorīti. Biodermas lūpu balzāms ir ok ikdienā, bet ja lūpas ir sausas un sasprēgājušas, šis man nepalīdz...
    Agrāk arī lietoju biodermas micelāro, bet tad atklāju Garnier un Byphasse micelāros un sapratu, ka negribu maksāt tādu naudu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Garnier ūdens liekas tāds lipīgāks. Esmu mēģinājusi dažādus (mājās starp citu ir arī divi Garnier ūdentiņi), bet Bioderma man ir vismīļākais - pie tam, ja koppasūtījumos no cocooncenter.co.uk sūta - tad 1 litrs (2x0,5) sanāk zem 20 EUR un, manuprāt, tas nu galīgi nav dārgi.

      Dzēst
  3. No šiem produktiem varu piekrist vien par Madara putām. Pārējais vai nu nav tik ļoti paticis vai vispār neesmu lietojusi, lai kaut ko secinātu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Te kārtējo reizi pierādās, ka katram tomēr savi favrīti :) Ko Tu no šī neesi mēģinājusi?

      Dzēst

Ievadiet komentāru