12 marts, 2016

Piektdienas make-up un palīgi no Catrice, Essence, Bell, MaxFactor & Dr.Hauschka

Ja ikdienā es mēdzu pieturēties pie vienkārša un neitrāla grima, tad piektdienā vakara ballītei var atļauties košāku make-up - izceļot acis, tomēr lielākais akcents lūpām. Kā saka draudzenes - liktenīgās sievietes sarkanais.



Make-up palīgi un šobrīd mana ikdienas un svētku make-up iecienītākie produkti.



Bell Hypoallergenic matējošs fluīds tonī Light Beige Nr.01
Essence I love Nude vientoņa acu ēnas tonī #01 vanilla sugar konturēšanai
Catrice Prime and fine mattifying powder 010 Translucent
Essence Cookies & Cream vaigu sārtums tonī 01 Cakepop, That`s top!
Dr.Hauschka Eyeshadow Trio (fantastiska ēnu palete, par kuru atsauksme noteikti sekos)
MaxFactor lūpu krāsa košajā #715 Ruby Tuesday tonī
Essence eyebrow stylist set tonī #01 natural brunette style

Un ārpus kadra palikušie produkti:
Catrice Sun Glow mineral bronzing powder tonī #010 Golden Light
Catrice Better Than False Lashes Ultra Black apjoma tuša

Palīgrīki:
Lielā, mīkstā pūderota no ebay dzīlēm (violeto kātiņu)
Otiņa vaigu sārtuma uzklāšanai - arī no ebay dzīlēm (NARS otiņas kopija)
Divas acu ēnu otiņas no 5 otiņu komplekta, arī sūtītas no ebay (dabīgiem, stingriem sariņiem - kuri prasītos maigāki)
Eco tools slīpā lainera otiņa no starter kit otu komplekta

Pēc sestdienas rīta bērnu ballītes - šoreiz tāds vienkāršāks raksts :)

8 komentāri:

  1. Labi izskatās lūpu krāsa ;))
    Dr.Hauschka Eyeshadow Trio - arī metu acis, likās burvīga ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies. Ja kādreiz baidījos bo izteiksmīgām lūpām, tad tagad - atliek tik izvēlēties atbilstošu make-up un sarkanas lūpas būs kā odziņa.
      Dr. Hauschka paletīte ir fantastiska. Ja pirmajā reizē varbūt likās ka varētubūt košāka, tad jo vairāk ar to strādāju, jo vairāk patīk :)

      Dzēst
  2. Izskatās, ka bildē trāpījās arī Essence uzacu ēnas, kuras nav aprakstā :)

    AtbildētDzēst
  3. Tev ļoti piestāv šī lūpu krāsa:) man arī tāda ir, ar prieku lietoju arī ikdienā:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)
      Šī man ir mīļa lūpu krāsa, bet ikdienā to īsti nesanāk lietot. Toties es to bieži lieku koncertos un man ar nevienu nav jādalās, jo pārējās dāmas baidās kaut ko tik košu likt uz lūpām :D

      Dzēst
    2. Man arī ir, esmu viena no tām, kas baidās :D

      Dzēst
    3. No krāsām nevajag baidīties - es domāju, ka Tev piestāv arī košie toņi - tik jāatrod īstai :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru