24 aprīlis, 2016

Kas ir manā ceļojuma kosmētikas somiņā?

Kaut kur doties ir forši, bet parasti pirms tam iestājās maziņš stresiņš kravājot somas. Jāpiedomā pie tā, ko ņemt līdzi, tai skaitā, lai tiktu nodrošināta minimālā nepieciešamā programma sejas, ķermeņa un matu kopšanai.
Tuvojas mans atvaļinājums un savā ceļojuma kosmētikas somiņā pakoju pēc iespējas mazākus tilpumus (tomēr izvēloties arī foršākos), lai soma nesver miljonu. Šoreiz esmu ielikusi šo:


Ķermeņa kopšanai:
Stenders dušas krēms, roku krēms un cimdiņš dušai. Beauty Shop ķermeņa sviests. Bioderma krēms pēc sauļošanās (cerams, ka noderēs).

Matu kopšanai:
Silk Oil Of Morocco komplektiņš (šampūns, kondicionieris un matu eļļa) matu kopšanai - pārbaudīta vērtība. Fantastiski produkti.

Sejas kopšanai - tāds pamatīgāks arsenāls.
Mana sejas kopšanas minimālā programma: Himalaya aprikožu skrubis, Rituals attīrošās putas (beidzot man ir mini iepakojums putojošajam attīrošajam līdzeklim un nav jāstiepj lielie iepakojumi), Blistex Moisture Max lūpu balzams, Mossa acu krēms, Uoga Uoga Velvet skin sejas krēms, Bioderma Sensibio H2O micelārais ūdens.

Sejai vēl - dekoratīvā kosmētika:
Garnier BB krēms (ideāls tonis, viegla tekstūra un labs klājums, gribētos varbūt mazliet matēšanu) un Essence skropstu tuša (klasiska tuša, nav nekāds wow efekts, bet izvēlējos tās mazā un ērtā iepakojuma un klasiskās birstītes dēļ).

Mutes higiēna:
Signal White now zobu pasta, jaunā mīļākā mīkstā zobu birste no Parodontax un klasika - Oral-B zobu diegs.

Apmēram tāda izskatās mana kosmētikas somiņa. Cerams, ka neko neesmu aizmirsusi :)

Padalies - ko Tu liec ceļojuma somiņa. Un ko varbūt Tu neliktu?

4 komentāri:

  1. Ja man būtu laiks un gribēšana visam atrast mazākus iepakojumus vai ko līdzīgu maniem lielajiem, es būtu daudz priecīgāka. Šobrīd ir tā, ka mans kosmētikas maks sastāda pusi no kofera masas (pārspīlēju, protams). Atveru, ieberu un aizveru. :D Šķiet, ka jāmaina šī prakse, jo visiem produktiem pārsvarā paši lielākie iepakojumi, kas pieejami.

    Brigita
    www.brigitadambe.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau ar visiem mazajiem tilpumiem kosmētika aizņem gandrīz 1/3 no somas :D

      Dzēst
  2. Man ir ļoti daudz sakrāto paraudziņu, kuru ņemt līdzi :).
    Bioderma arī man ir tādā izmērā (tikai Sebium versija).
    Stendera cimdiņš ir foršs, bet viņu lietoju tikai mājās :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tādā ziņā paraudziņi vai miniatūrie iepakojumi ir laba lieta. Stenders cimdiņš tika iegādāts tieši šim nolūkam, bet līdz šim tika izmantots tikai kā atribūts bildēs. Nu tas beidzot varēs pildīt savas patiesās funkcijas :D
      Biodermai man ir arī masais Sebium, bet tas gandrīz jau beidzies, tāpēc tas paliks mājš :D

      Dzēst

Ievadiet komentāru