27 aprīlis, 2016

Kosmētikas rituāli: viens rīts un viens vakars

Nevarētu šo nosaukt par sejas kopšanas rituālu, jo piedalās arī dekoratīvā kosmētika, kurai (vismaz lielākai daļai) grūti piedēvēt kādas kopjošās īpašības - tādēļ tos saukšu par kosmētiskajiem rituāliem. Šoreiz aktuālie aprīlī: viens no rīta, otrs - vakarā.

Rīts:

Rītus sāku ar sejas nomazgāšanu ar tīru ūdeni (ja esmu sagatavojusi savus augu uzlējumu ledus gabaliņus, tad seko arī masāža ar ledus gabaliņiem), tad seko:
  1. Dr.Hauschka toniks. Šis ir viens no labākajiem tonikiem kas lietots. Pirmkārt esmu sajūsmā par izsmidzinātāju - nav jācīnās ar vates plāksnītēm, otrkārt tās patīkami atsvaidzina un nomierina ādu un treškārt tā smarža ir īsts baudījums manām maņām.
  2. Tad seko pēdējā laika viens no favorītiem - The body shop Drops of Light, serums pigmentācijas plankumu mazināšanai.
  3. GMY Beauty mitrinošais serums, kurš līdz ar aprīļa izskaņu būs arī izskanējis. Atsauksme.
  4. Klāju dienas krēmu, kura funkcijas šobrīd tīri labi pilda Dr.Hauschka melisas dienas krēms.
  5. Pēc tā visa seko dekoratīvā kosmētika un šobrīd bāzei izmantoju RAU Cosmetics BB krēmu. To esmu izvēlējusies tieši labā klājuma un cinka sastāvā dēļ. To klāju ar sūklīti - vienmērīgākam klājumam un dabiskākam izskatam. Atsauksme.
  6. Seko akcentiņi ar Oriflame Giordani Gold pērlīšu pūderi. Mans ir tonī Natural Radiance. Noteikti viens no foršākajiem Oriflame produktiem.
  7. Maybelline jaunā Collosal Go Chaotic skropstu tuša, kura dod izcilu vēdeklīti, ja uzliksi vairāk- var iegūt stilīgi saķepināto skropstu efektu.
  8. Infracyte Luscious Lips inovatīvais lūpu spīdums, kurš sola teju apvērsumu lūpu kopšanas industrijā. Šis arī noteikti ir pelnījis vietu aprīļa jaunumu rakstā, bet tā kā šis man vairs nestāv jaunumu stūrītī, bet katru dienu tiek aktīvi lietots - šis jau vairs nešķiet jaunums, tāpēc tajā mirklī izspruka no mana redzes loka.
 Vakars:
 Vakaru rituāli tādi pieticīgāki:
  1. Visa kosmētika tiek noņemta ar Make Up Eraser. Esmu pilnīgā sajūsmā par šo mazo lupatiņu, kura ikdienas bez problēmām tiek galā ar manu kosmētiku. Ideāli. Atsauksme.
  2. Pēc tam seju nomazgāju ar kādu putojošo līdzekli - šobrīd man labi kalpo Dermosil sejas ziepes. Atsauksme.
  3. Seko jau minētais Dr.Hauschka toniks.
  4. Tad The body shop Drops of Light. Citīgi ievēroju lietošanu rītos un vakaros, lai baudītu labāko iespējamo efektivitāti.
  5. Noslēgumā The body shop Oils Of Life nakts krēms. Krēms ar lielo "K". Mana āda to dievina.
  6. Blistex Moisture Max lūpu balzāms. Lai gan mans mīļākais no Blistex ir Lip Relief krēms, arī šis laika gaitā ir iepaticies. Atsauksme.
    Tādi, lūk, mani rituāli. Priecāšos, ja padalīsies ar saviem.

    Nav komentāru:

    Ierakstīt komentāru

    Ievadiet komentāru