20 aprīlis, 2016

Oriflame NovAge True perfection

Hei, hei!
Varbūt ir dzirdēts, varbūt manīts, varbūt būs jaunums...
Oriflame ir radījis jaunu, inovatīvu produktu kolekciju, kas slēpjas zem nosaukuma NovAge un tajā ietilpst trīs sejas ādas kopšanas līnijas: True Perfection, Ecollagen un Ultimete Lift, kur katra paredzēta savai vecuma grupai un cīnās ar atbilstošajām ādas nepilnībām. Tomēr visas līnijas vieno sastāvā esošais augu cilmes šūnu ekstrakts, kas šos produktus arī padara tik īpašus.

No trim produktu līnijām manā rīcībā ir True Perfection, kas paredzēta jaunai ādai (20+) un sola nodrošināt atbilstošu mitrināšanu, atgūt dzīvīgumu un starojumu, kas samazināt poras.


True Perfection līnijā ir 6 produkti, no kuriem esmu iepazinusies ar pieciem: koriģējošo serumu, dienas krēmu, nakts krēmu, želeju sejas mazgāšanai un toniku. Līnijā ietilpst arī acu krēms, bet jau minēju, ka manā rīcībā ir 5 iepriekšējie.


Līnijā ir divi attīrošie līdzekļi - putojoša želeja sejas mazgāšanai un toniks.

Attīroša želeja. Tā paredzēta ādas dziļai attīrīšanai, vienlaicīgi nodrošinot gan perfekti tīras ādas sajūtu, gan arī saglabājot līdzsvarotu mitruma līmeni. Īpaši atzīmēts, ka tā padara ādu starojošu, maigu un matētu. Es teikšu, ka želeja kā jau želeja - attīra labi, ādu nevelk, bet nevarētu teikt, ka arī to īpaši mitrinātu. Tā kā man patīk putojošie attīrīšanas līdzekļi arī šai nav ne vainas.

Toniks. Ražotājs norādījis, ka tas veicina optimālu šūnu atjaunošanos, lai pakāpeniski padarītu ādu gludu un starojošu. Noņem visus atlikušos netīrumus un grimu. 
Ar toniku man šoreiz nav uz viena viļņa - es pat īsti nevaru pārliecināties par tā efektivitāti - jo tā smarža ir tik izteikta, ka es vienkārši nevaru to uzlikt uz sejas. Tāda sajūta, ka pumpas sametīsies tajā pašā mirklī.
Godīgi sakot divas reizes izmēģināju - nekāda slikta ādas reakcija gan nebija, bet mani ļoti traucē, fakts, ka es varu just smaržojam savu seju.
Pozitīvais fakts - sastāvā nav alkohola, bet ir pienskābe un salicilskābe. Bet nu varēja būt foršs produkts, ja vien būtu iztikuši bez smaržvielām.

Krēmu arsenālā ietilpst jau minētie: koriģējošais serums, dienas krēms un nakts krēms.

Pirmkārt gribu atzīmēt, ka man ļoti, ļoti patīk krēmu dizains. Tas ir stikla iepakojums ar interesantām nošķeltām formām. Tāds dizainisks un kvalitatīvs. Man patīk smagnēji iepakojumi, tāds pamatīgums.

Mans līnijas mīļākais produkts - koriģējošais serums (kā man nepatīk latviskais tulkojums - es to labprāt sauktu par izgaismojošu serumu). Serums ar zīdaini maigu un vieglu tekstūru. Tas satur albīcijas ekstraktu un InstantGlow kompleksu, kas  izlīdzina ādu, padara to starojošāku un laika gaitā palīdz aizkavēt krunciņu un grumbu parādīšanos. Seruma vieglā tekstūra tam ļauj uzsūkties zibenīgi un viegli mitrināt ādu. Seruma sastāvā ir tādi kā mirdzumiņi, kas mazliet izlīdzina ādas toni un piešķir tādu dabisku, mitras ādas starojumu. Man ļoti patīk gan seruma vieglā konsistence, gan piešķirtais dabiskais mirdzums.

Favorītu produktu topā otro vietu ieņemtu dienas krēms. Krēma sastāvs bagātināts ar albīcijas ekstraktu un acai augu cilmes šūnu ekstraktu. Tas nodrošina ilgstošu mitrināšanu un laika gaitā liek ādai izskatīties atsvaidzinātai, starojošai un veselīgai ar mazāk pamanāmām porām. Palīdz aizkavēt krunciņu veidošanos. Dienas krēms ir ļoti viegls un mitrinošs, tas uzklāts uz ādas uzsūcas ļoti ātri un labi sagatavo ādu make-up. Dienas laikā tas ādu nepadara spīdīgu (gan arī to nematē), tāpat neaizdambē poras un neizraisa nekādas alerģiskas reakcijas. Ražotāja solīto poru samazināšanu gan es nemanu, bet kā krēms ikdienas lietošanai šķiet pat ļoti labs.

Vēl pie krēmu arsenāla ir arī nakts krēms, kurš, manuprāt, patiks vairāk sausas ādas īpašniecēm. Tas ir bagātīgs, ādu atjaunojošs nakts krēms ar albīcijas ekstraktu un glikolskābi palīdz pakāpeniski uzlabot ādas stāvokli, lai tā izskatītos atsvaidzināta, starojoša un poras būtu mazāk pamanāmas. Uzreiz mitrina ādu un turpina to darīt visas nakts garumā. Palīdz aizkavēt krunciņu un grumbu veidošanos. Kā jau to ir minējis ražotājs - tas ir bagātīgs krēms un manai kombinētai ādai tas ir pa treknu. Jāsaka, gan ka poras tas neaizsprosto un pumpas neizsauca, taču pastiprina ādas taukošanos gan. Domāju, ka sausai un izslāpušai ādai, kurai nepieciešama gan kārtīga mitrināšana, gan arī barošana - šis varētu būt tieši laikā.

Ja ir doma, ka vajadzētu kaut ko pamēģināt no šīs sērijas - noteikti ieteiktu skatīties uz serumu un atkarībā no ādas tipa arī dienas/nakts krēmiem.

Ar Oriflame kosmētiku ir tā - nekad nevari zināt, kas patiks un kas nē. Līdz šim gan nekas daudz nav mēģināts, taču man vairāk iepatikusies tieši dekoratīvā kosmētika. Lai gan no šīs līnijas ir parādījušies mīluļi tieši kopjošajā kosmētikā.

tiktāl par manu pieredzi ar Oriflame, bet priecāšos, ja padalīsies ar saviem iespaidiem. Pastāsti ko ir vērts mēģināt un varbūt kas nav paticis.

Cenas:
Želeja un toniks: 11,90 EUR (katrs)
Dienas/nakts krēms: 15,90 EUR (katrs)
Serums: 17,90 EUR


Saulainu dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru