15 novembris, 2016

Essence Exit to explore

Tūlīt jau Ziemassvētki (nu labi, labi ir jau vēl laiks, bet nu tomēr). Un es vēl par vēsturi - vasaras beigām-rudens sākumu 😄
Vasaras beigās Essence stendos parādījās limitētā kolekcija Exit to explore - Amazones lietusmežu iedvesmota, koša un krāsaina. Šis tas kā reiz Ziemassvētku krāšņajiem pasākumiem 😄


Kolekcijā ietilpst acu ēnas, vaigu sārtums, lūpu spīdums un zīmuļveida lūpu krāsas-balzami, nagu lakas un nieciņi sevis iepriecināšanai - uzlīmes - tetovējumi, amazones ziedu matu gumijas un tualetes ūdens.
Es teikšu tā - tāds kārtīgs pusaudzes komplekts vasaras trakajam festivālu laikam. Bet nekas - arī sievietes, kurām 25 pārkāpts, drīkst un kādreiz pat vajag paspēlēties.


Tā, lūk, mans spēļu komplektiņš sastāv no: acu ēnām, vaigu sārtuma, lūpu krāsām, tetovējumiem un puķu meitenes matu gumijām.

Tā kā daudz kas baudāms ar acīm - vairāk bilžu, mazāk runu.


Acu ēnu trio (secīgi): 03 apricot cockatoo; 02 queen of the amazons; 01 you can, toucan.
Visi pamatā matēti toņi ar hologrāfisku spīdumu. Vienīgi man ir pagūti iegūt patieso toņa finišu, lai redzētu košo apakštoni un pa virsu zaļo hamelionu. Riktīgs ballīšu variants, bet notikti jāliek apakšā bāze, lai iegūtu maksimāli košu toni. Swatch skati beigās.



Vaigu sārtums - nu ļoti rozā. Diezgan pūderīgs, bet kopumā klājas normāli. Lai gan ir gradients - no aprikozes līdz sulīgi koši rozā, klājot rozā apēd visu aprikozi. Man tonis nepiestāv tā kā šis ir garām.


Atsvaidzinošās lūpu krāsas toņos 01 pink parrot and 02 apricot cockatoo. Es teiktu, ka lūpu krāsas tās gluži nebūs - drīzāk lūpu spīdums vai lūpu balzams ar tonīti, spīdīgu finišu un piparmētru garšu un smaržu. Uz lūpām nebūs ārkārtīgi liels akcents - tāds dabisks papildinājums dabiskajam lūpu tonim vairāk neitrālā koptēlā.


Matu gumija - puķe. Tiks mani krustmeitai.

Bet tetovējumi gan paliks man 😄


Lai gan uz paciņas ir norādīts, ka iepakojumā ir trīs loksnītes - manējā ir četras. Gadās arī tā. Man jau no bērnības ļoti patīk šie līmējamie tetovējumi - un jo projām nekas nav mainījies: uz kādu ballīti nebaidos ķermeni izrotāt ar tatoo. Un vīrs par mani smejas, ka tā dara meitenes ceturtajā klasē. Un ne tikai - tagad taču modē visādi zeltītie totoo utt. Tā kā šis ir šī gada trends.

Ja seko instagramā pirmais mēģinājums tetovējumam parādās šeit.

Visbeidzot esam tikuši līdz swatch.

No kreisās: lūpu spīdumi, acu ēnas un pašā labajā pusē paspēlējos ar gradiento vaigu sārtumu, kur tas kreisajā pusē ir miksēts (var redzēt, ka rozā ņem virsroku) un tam seko mazliet aprikoze un pilnīgs sivēnrozā.

Tā kā šis komplektiņš pie manis ir jau labu laiciņu, līdz beidzot esmu tikusi līdz bildēm blogā - neesmu droša ka ir vēl pieejams, bet varat meklēt Essence stendos Drogas veikalos.

Vidzemē sniegs - Rīgā lietus. Baudām ziemu, kāda nu kuram tikusi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru