25 septembris, 2017

Jauni favorīti sejas kopšanā

Turpinot septembra tēmu, šodien pastāstīšu par savu pašreizējo sejas ādas kopšanas rituālu. Arī sejai ir tikai dabiska vai eko kosmētika, un to iemīlēju jau no pirmās dienas.


Šobrīd ādas kopšanas rituāls ārkārtīgi vienkāršs - kosmētikas noņemšanai Coslys micelārais ūdens, pīlings/maska Sante 5-in-1 attīrošais līdzeklis - maska un noslēgumā Florame mitrinošais krēms. Kādreiz vakarā nomainu Florame krēmu pret Logona nakts fluīdu. Bet kopumā tieši tik vienkārša šobrīd ir mana sejas ādas kopšana, protams vēl man palīdz tīrs ūdens.

Ja jau par Coslys micelāro ūdeni ieminējos pirmo, tad ar to arī sākšu.


Jāsaka, ka man pašai nezināmu iemeslu dēļ, pirms vēl biju šo micelāro ūdeni pamēģinājusi, šķita, ka tas varētu slikti tikt galā ar kosmētiku. Likās, ka tas būs tik dabisks, ka nez vai tas spēs pieveikt kosmētiku. Taču, manas šaubas bija pilnīgi nepamatotas, jo micelārais ūdens ir labākais, kādu esmu lietojusi. Tiešām nebaidos no vārdiem, ko saku, jo esmu pārliecināta par visiem 100%. Kosmētiku noņem fantastiski viegli un bez lielas ādas beršanas, tas lieliski tiek galā ar acu ēnu spīguļiem, tāpat ar noturīgajām lūpu krāsām un tuša tam vispār nav šķērslis. Man tas ir ideāls. Vienīgais mīnuss - tai problemātiska ir ūdensnoturīgā tuša, bet tā kā man vispār nepatīk ūdensnoturīgas tušas - tad man šis mīnuss nav nekāds mīnus, jo gluži vienkārši mani tas neietekmē. Droši vien es varētu turpināt dziedāt slavas dziesmu šim micelārajam ūdenim - cik tas fantastiski smaržo pēc rozēm, ka tas nekož acīs, nav rūgts, padara ādu maigu, un tā tālāk. Vienu vārdu sakot - jāņem ciet ;)

Savu prieka odu turpināšu ar Sante 5-in-1 attīrošo līdzekli - masku.


5-in-1: attīra, veic pīlingu, matē, mitrina un uzlabo ādas toni.
Pielietošana ir 3-in-1:
  • var lietot kā attīrošo līdzekli: 1-2 reizes nedēļā uzklājot uz mitras ādas un noskalojot ar siltu ūdeni.
  • var lietot kā pīlingu: 1-2 reizes nedēļā apļveida kustībām masējot mitru ādu un noskalojot ar siltu ūdeni.
  • var lietot kā masku: 1-2 reizes nedēļā uzklājot uz sausas ādas un 'ļaujot iedarboties ~20 minūtes, pēc tam noskalojot ar siltu ūdeni.

Nebūtu prātīgi līdzekli lietot katru dienu - varētu likties, vienu dienu attīrīšu, tad maska, tad pīlings, tad atkal attīrīšu. Būs par daudz - tā teikt laba daudz nevajag. Bet lietošana 2 reizes nedēļā būs tieši laikā.

Attīrošais līdzeklis - maska ir veidots uz mālu bāzes, līdz ar to, tas ir diezgan spēcīgs līdzeklis, kas dziļi attīra poras, izlīdzina ādas toni un matē ādu. Kā abrazīvā sadaļa tam pievienotas dabīgā silīcija pīlinga daļiņas, kas ļoti saudzīgi un rūpīgi attīra ādu no atmirušajām šūnām un padara to ļoti maigu. Sastāvā ir atrodama bio čia sēklu eļļa, kas ir nozīmīgs antioksidantu avots, kas palīdz cīnīties ar vienu no būtiskākajiem ādas novecošanas iemesliem – brīvajiem radikāļiem.
Tik daudz teorijas esmu apkopojusi, bet ar to visu es gribēju pateikt, ka šis ir brīnišķīgs attīrošais līdzeklis un vēl labāka dziļi attīrošā maska. Lai labāk vizualizētu produktu - teikšu, ka kaut kas attālu līdzīgs ir tādiem zīmoliem kā Garnier un The Body shop, tomēr šos savā starpā salīdzināt nebūs korekti, jo gan sastāvi, gan sajūtas lietojot atšķiras.
Gari ir sanācis - bet pie šī pabeidzot gribu piebilst, ka šim liels pluss ir tas, ka tas ir ļoti maigs un, lai gan sastāvā ir māli, tas nesausina ādu, tāpat arī to nesavelk un nededzina (kā ir gadījies ar mālu maskām). Tāpat tā abrazīvās daļiņas ir gana sīkas un noapaļotas, līdz ar to arī kā skrubītis tas ir maigs un saudzīgs. Šobrīd - no Sante zīmola mans favorīts Nr.1 viennozīmīgi :)

Visbeidzot - Florame Tolerance nomierinošais un mitrinošais krēms.


Krēms ir paredzēts jūtīgai un pat atopiskai ādai, taču tas ir ļoti vieglas un netaukainas formulas, kas uzsūcas zibenīgi un teicami mitrina ādu. Varētu šķist, ka krēms būs vairāk barojošs, tomēr tā nav - krēms izcili piemērots arī taukainai ādai, jo tas ir ļoti viegls un ļoti mitrinošs. Trešo reizi atkārtošos, ka tas ir perfekti mitrinošs, praktiski bez smaržas un āda pēc krēma jūtās lieliski. Mans vīrs gan ir paziņojis, ka viņš man šo krēmu kādā mirklī, kad būšu neuzmanīgāka, atņems, tā kā es nezinu kā mēs to sadalīsim :D Es nezinu ko vēl piebilst, bet ja meklē teicami mitrinošu krēmu, kuram ir ļoti viegla tekstūra, kurš labi nomierina ādu un kuram nav izteiktas smaržas - te ir īstais.

Šie visi nāk no Biotēkas plauktiem.
Cenas:
Coslys micelārais ūdens - 15,50 EUR | 200ml
Sante 5-in-1 attīrošais līdzeklis-maska - 7,95 EUR | 100ml
Florame sejas krēms - 15,50 EUR | 50ml


Visu manu pieredzi ar dabisko un eko kosmētiku var atrast šeit.


Lai skaista vasarīgā diena!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru