21 augusts, 2018

Ādas un matu pārbaudes Benu aptiekā

Tā kā instagramā bija milzīga interese par maniem storijiem, ko ieliku par ādas un matu pārbaudēm, ko veicu Benu aptiekā, tad nolēmu ar informāciju un savu pieredzi padalīties blogā.

Visiem interesentiem BENU Aptiekās pieejama pērn ieviestās ādas un matu stāvokļa pārbaudes, bet šogad pārbaudes papildinātas ar– ķermeņa sastāva pārbaudēm.
Par tām arī sīkāk šodien blogā.

Foto no BENU aptiekas mājas lapas

Pagaidām esmu izmantojusi iespēju veikt divas no trim pieejamajām pārbaudēm, jo tās abas bija pieejamas vienā dienā un man ērtā laikā, līdz ar to šodien stāstīšu par sejas ādas pārbaudi un matu un galvas ādas pārbaudi.
Esmu pieteikusies arī uz ķermeņa sastāva pārbaudi, kas man šķiet pati interesantākā, tīri no rezultātu viedokļa, bet ar šo pārbaudi un savu pieredzi es papildināšu septembra sākumā, jo esmu pieteikusies pašās augusta beigās sev tuvākajā aptiekā.

Foto no BENU aptiekas mājas lapas

Informācija, ar kuru gribu padalīties ir diezgan daudz, tāpēc centīšos maksimāli konkrēti, lai neaiziet baigā gūzma. Un sākšu no viena gala - ar pieteikšanos pārbaudēm.
Pārbaudes nav pieejamas visās aptiekās un arī ne katru dienu, lai veiktu pārbaudi, vispirms ir jāpiesakās, aizpildot pieteikumu BENU mājas lapā un izvēloties sev piemērotāko aptieku, dienu un laiku.
Tālāk jau viss vienkārši - jādodas uz izvēlēto aptieku, sev ērtajā laikā. Ja nu kaut kas ir pamainījies, pārbaudi var atteikt labojot informāciju saitē, kas nosūtīta e-pastā.

Cik pētīju laikus un aptiekas, kas man ir ērtākās, sejas ādas un matu pārbaudes ir pieejamas vienlaicīgi, bet jāņem vērā, ka katra pārbaude ir kā atsevišķa pārbaude un jāmaksā ir par katru. Cenas ir 2,99 EUR par pārbaudi, ja ir BENU aptiekas karte un bez kartes tad ir divreiz dārgāks prieks un maksā 5,99 EUR.

šoreiz gan man jāatvainojas, ka nebūs pārāk skaistas bildes, jo fotografēju ar telefonu, gaismas tur nekādas baigās nebija, tāpat arī nebija neviens, kas varētu nobildēt procesu. Tāpēc šoreiz vairāk lasāmvielas.

Ādas stāvokļa pārbaudes tiek veiktas ar četriem dažādiem aparātiem, kuri mēra ādas elastību, ādas mitruma līmeni, sebuma daudzumu un melanīna daudzumu ādā.


Tas aparāts ar ekrāniņu ir matu pārbaudēm.


Šis konkrētais aparāts veic ādas elastības pārbaudi.

Pārbaudes ir pavisam vienkāršas un ātras - to veic BENU aptiekas skaistuma speciāliste - kosmētiķe. Visi aparāti manā klātbūtnē tika dezinficēti un notīrīti, tā kā droši varēju uzticēt savas ādas pārbaudi speciālistei.

Pārbaudes laikā man tika noteikts ādas elastības līmenis, T-zonas un U-zonas taukainība, ādas mitruma līmenis un melanīna daudzums.


Atkarībā no rādījumiem, speciāliste pastāsta par ādas tipu un tās kopšanu. Manā gadījumā rezultāti ir ļoti iepriecinoši, jo rādītāji ir virs "normas", kas ir noteikta konkrētajam vecumam un tas nozīmē, ka mana āda ir ļoti labā stāvoklī.
Pārbaudes laikā iegūtie dati tika savadīti datorprogrammā, kas atlasa piemērotāko kosmētiku. Šie pārbaudes rezultāti tiek nosūtīti uz e-pastu (var arī palūgt izdrukāt, bet tas ir baigais papīra blāķis).

Paralēli speciāliste veica arī matu un galvas ādas pārbaudi ar tādu kā mikroskopu, kurā var apskatīties gan galvas ādas stāvokli, gan arī matu struktūru.


Šeit attēlā redzama mana galvas āda un matu saknes. Speciāliste paskaidroja, ka man ir sausa galvas āda, bet ļoti labs matu stāvoklis, jo mati ir daudz, un no viena sīpoliņa aug 2-3 matiņi, kas esot ļoti labi.
Pašai gan tā neliekas, jo tur tāda peļaste vien sanāk, bet speciāliste mierināja, ka gaišiem matiem tā ir jo paša mata diametrs ir ļoti mazs.


Tālāk speciāliste apskatījās arī matu struktūru, matu zvīņas un galiņus - vai tie ir sašķelti.
Manā gadījumā, matu struktūra esot laba, jo mati netiek krāsoti un veidoti ar karstuma ierīcēm, tāpat arī žāvēti ar fēnu. Vis sliktākais stāvoklis ir matu šķipsnām, kas atrodas pašā apakša un pašā virspusē, jo tie ir tie mati, kas cieš no bružāšanas, apģērba, mugursomas, saules un citiem faktoriem. Tas gariem matiem ir norma.
Arī šai pārbaudei tika iedots apkopojums. Gan ne tik interesants, kā sejas ādas diagnostikai.


Gandrīz jau aizmirsu - tas nav vēl viss. Pārbaudes beigās speciāliste man iedeva kuponus, kurus var izmantot atsevišķu zīmolu kosmētikas un uztura bagātinātāju iegādei ar 25% atlaidi.


Tāpat speciāliste man laipni iedeva prāvu čupiņu ar paraudziņiem. Būs ko pamēģināt.


Vairāk informācijas BENU aptiekas mājas lapā.

Lai skaisti!





P.S. Sekos arī mana pieredze ar ķermeņa sastāva pārbaudi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru