17 augusts, 2018

Geomar ķermeņa skrubis

Ķermeņa skrubji kā reiz ir tā kosmētika, kas manos plauktiņos mainās nepārtraukti: viens beidzas un vietā nāk kas jauns. Bet veikalu plauktos skrubīšu ir tik daudz, ka gribas pamēģināt arvien jaunus zīmolus, smaržas un tekstūras.
Nesen pārcilājot kosmētikas krājumus konstatēju, ka man ir palicis tikai viens iesākts skrubis, kas nu jau ir izlietots un vietā steidzu meklēt ko jaunu, un paliku pie Drogas sortimenta, izvēloties Geomar Thalasso skrubi.


Geomar Thalasso skrubis ir dabīgs abrazīvais produkts, kas, pateicoties tā sastāvā esošajam jūras sālim, maigi noloba atmirušās ādas šūnas, radot viegluma sajūtu, padarot ādu zīdainu un uzņēmīgu pret skaistumkopšanas procedūrām, kā arī ļaujot tai elpot. Tā formulas sastāvā esošās mandeļu un kviešu eļļas uzlabo ādas elastīgumu, A un E vitamīni novērš priekšlaicīgu ādas novecošanos. Apelsīna un mandarīna ēteriskās eļļas skrubim piešķir patīkamu aromātu Jūsu labsajūtai!


Mani mīļākie skrubji ir tieši tie, kas veidoti uz eļļas un sāts bāzes - tie parasti ir patīkami maigi, bet gana abrazīvi un eļļas ādu padara ļoti maigu.
Tādēļ arī mana izvēle krita par labu šim skrubim, jo tā bāze veidota uz jūras sāls un dabīgām augu eļļām.
Un skrubītits ir tieši tāds, kādi man patīk: tas ir drusciņ abrazīvs, tomēr ļoti maigs, atsvaidzinoši smaržīgs un ādu padara ļoti maigu.
Man patīk, ka sāls skrubji ir drusku niknāki kā cukura, līdz ar to tā masāža ir tāda pamatīgāka un āda pēc tam jūtas tik moža un tvirta. Un man patīk tās sastāvā esošās eļļas, jo pēc skrubīša āda ir samtaina un gluda - ļoti patīkama pieskārieniem.

Atdzīšos, ka Geomar zīmolu iepazīstu pirmo reizi, bet mūsu iepazīšanās ir bijusi lieliska.

Skrubīti var nopirkt Drogas veikalos vai internetā.
Cena - 9,59 EUR | 600g (šobrīd tam ir atlaide un tas maksā 7,19 EUR)

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru