14 augusts, 2018

Perfektajam smaidam

Ilgu laiku turējos pie pāris izmēģinātām zobu pastām un neskatījos ne pa labi, ne pa kreisi, jo mani zobi ir ārkārtīgi jūtīgi un negribējās nekādus eksperimentus ar nepatīkamām sajūtām rezultātā.
Bet pēdējā laikā esmu atklājusi, ka ir ražotāji, kas zobu pastas izstrādā tiešām rūpīgi un tādiem jūtīgiem zobiem, kā manējiem, tāpēc priecājos, ja to dažu zobu pastu sarakstā varu ierindot vēl kādu lielisku palīgu.


Mans šī brīža lielākais atklājums un nebeidzamais palīgs zobu kopšanā ir SwissDent Biocare zobu pasta, kuru atradu interneta veikalā baltizobi.lv.


Izvēloties zobu pastu, ievēroju pāris ļoti svarīgus nosacījumus - zobu pastai jābūt maigai, bez abrazīvām vai pulējošām daļiņām, tai jāmazina zobu jūtīgums un, ļoti vēlams baltinošs efekts.
Ne visi ražotāji spēj piedāvāt šādu zobu pastu, kas ir gana maiga un gana efektīva, bet riskēju un turēju īkšķus, ka Šveices ražotāja kvalitāte mani nepievils. Un, BINGO! Esmu trāpījusi, jo SwissDent Biocare zobu pasta ir lieliska.

Mazliet no ražotāja:
SWISSDENT BIOCARE ir atjaunojošs un stiprinošs zobu krēms ar baltinošām īpašībām. Atjaunotā formula neļauj veidoties kafijas, tējas vai vīna traipiem. Stiprina zobu emalju un palīdz novērst zobu jutīgumu. Sastāvā esošā hiāluronskābe un ārstniecisko augu ekstrakti palīdz uzturēt smaganas veselas! Zobu krēms satur ar antibakteriālu eikalipta eļļu piepildītas mazas mikrokapsulas, kas zobu tīrīšanas laikā izšķīst, nodrošinot unikālu svaiguma sajūtu. Zobi tiek baltināti, maigi iedarbojoties augļu enzīmiem: kivi, papaijas un ananāsa. Augstais fluora saturs nodrošina īpaši iedarbīgu aizsardzību pret kariesu.


Nu, lūk, bet papildināšu, ka zobu pasta ir patiesi krēmīgi maiga, viegli putojoša un labi noņem ikdienas aplikumu, nekairinot manus jūtīgos zobus. Lai zobu pasta būtu maksimāli efektīva, ražotājs (un arī es pievienojos), iesaka to lietot no rīta, kā ierastu zobu pastu un vakarā to uzklāt uz zobiem nenoskalojot, tādējādi nakts laikā zobu pasta mazina zobu jūtīgumu, atjauno emalju un stiprina zobus.
To, ka zobu pasta ir gana maiga un tā nesatur dažādas nevēlamās vielas, norāda arī tas, ka to var lietot arī bērni - jau no 4 gadu vecuma.
Par zobu pastu esmu ārkārtīgi sajūsmināta, jo tā perfekti atbilst manām prasībām un tik patīkami maigi kopj zobus. Mans pēdējā laika favorīts.

Un zobu birstes jau tiek mainītas gana bieži, bet šoreiz sūtījumam no intereneta veikala klāt izvēlējos arī maigo zobu birsti ar bambusa ogles pārklājumu.


Jūtīgo zobu dēļ vienmēr izvēlos mīksto (jeb soft) zobu birstīti. Esmu mēģinājusi ultra soft, bet higiēniste teica, ka ar tām ir grūti noņemt aplikumu un labāk tomēr pieturēties pie mīkstajām birstītēm. Pēdējā laikā populāras kļūst zobu birstes, kurām sariņi pārklāti ar aktīvo ogli, jo tādām birstītēm piemīt gan absorbējošas, gan tīrošas, gan arī baltinošas īpašības.
Zobu birstīti, gan izvēlējos tādēļ, ka tai ir divlīmeņu sariņi (daļa ir īsāki un daļa garāki) - pēc pieredzes varu teikt, ka šādas zobu birstītes ļoti labi notīra aplikumu arī zobstarpās. Protams, bez zobu diega gan neiztikt.

Zobu kopšana man ir ārkārtīgi svarīga, jo jūtīgo zobu dēļ nepatīkams ir gan higiēnista, gan zobārsta apmeklējums, tāpēc labāk tos tūru biežāk un rūpīgāk, izvēloties kvalitatīvu mutes kopšanas arsenālu, nekā biežāk eju uz zobārsta kabinetu :D

Dārgumus, kurus esmu atradusi sev, var iegādāties interneta veikalā baltizobi.lv. Vismaz pēc tā, ko es atradu, tur maniem izvēlētajiem produktiem cenas ir visdraudzīgākās.
Cenas:
Zobu pasta (zobu krēms) - 12,00 EUR | 50 ml (bet dozatos ir ļoti smalks un pietiek ļoti ilgam laikam);
Zobu birste - 4,15 EUR (var izvēlēties dažādas krāsas) .

Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru