17 maijs, 2019

The Body Shop jaunums - kaktusa ziedi

The Body Shop nepārtraukti maina un papildina savu sortimentu radot arvien jaunu un burvīgu kosmētiku - viens no pēdējiem jaunumiem ir eksotiskā kaktusa ziedu līnija. Visiem līnijas produktiem piemīt uzmundrinošs ziedu-augļu aromāts un tie ir bagātināti ar eksotisko kaktusa ziedu ekstraktu no Marokas.
Jauka, uzmundrinoša un patiesi vasarīga kosmētikas līnija.



No visa sortimenta es izvēlējos trīs - šķidrās ziepes, ķermeņa skrubi un fantastisko sviestkrēmu. Produkti ir praktiski, efektīvi un tik burvīgi aromātiski. Lieliska izvēle.

Kaktusa ziedu šķidrās ziepes.


Lieliskas šķidrās ziepes, kas bagātinātas ar kaktusa ziedu ekstraktu no Marokas un Godīgas tirdzniecības ietvaros iegūta medus no Etiopijas. Pēc lietošanas rokas ir tīras, svaigas un smaržīgas. Ne tikai labs sastāvs, bet arī skaisti izskatās vannas istabā. Nu ļoti patīk.
Kaktusa ziedu ķermeņa skrubis.


Iegūsti gludāku un maigāku ādu ar šo uzmundrinošo un atsvaidzinošo ķermeņa skrubi. Sastāvs bagātināts ar kaktusa ziedu ekstraktu no Marokas, viegli abrazīvām aveņu sēkliņām un Godīgas tirdzniecības ietvaros Etiopijā iegūtu medu. Bez tam sastāvā atrodama arī pienskābe, kas veic maigu pīlingu, saudzīgi attīra ādu un mīkstina to. Skrubītis ir ļoti saudzīgs, tas maigi nopulē ādas virsējo slāni un uzmundrina visu ķermeni. Novērtēju sastāvā esošo pienskābi, jo āda tiešām paliek maiga un samtaina.

Kaktusa ziedu ķermeņa sviestkrēms.


Veldzē izslāpušu ādu ar atsvaidzinošo un bagātīgo sviestkrēmu, kura sastāvā ir kaktusa ziedu ekstrakts no Marokas un Godīgas tirdzniecības ietvaros Ganā iegūts šī sviests. Āda tiks ilgstoši mitrināta un jutīsies gludāka un maigāka. Piemērots normālai un sausai ādai.
Krēma sastāvs bagātināts ar šī sviestu, kakao sviestu, sezama sēklu eļļu, sojas eļļu, E vitamīnu un kaktusa ziedu ekstraktu.
Vispār man grūti objektīvi runāt par The Body Shop sviestkrēmiem, jo es tos vienkārši dievinu. Man mājās ir kādas 10 bundžas un man tie visi patīk. Mana ķermeņa āda ir vairāk sausa līdz ar to sviestkrēms ir perfekta izvēle - tas burtiski kūst uz ādas un iesūcas zibenīgi, padarot ādu maigu, gludu un aromātisku. Mans absolūtais favorīts!

Šī līnija būs burvīga izvēle vasarai. Man ļoti, ļoti patīk :)

Meklē The Body Shop veikalos vai internetā.

Cenas:
Šķidrās ziepes - 8,50 EUR | 250ml
Skrubis - 20,50 EUR | 250ml
Sviestkrēms - 19,50 EUR | 200ml

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru