23 augusts, 2019

Sonic Chic Urban Black elektriskā zobu birste

Pavisam nesen veiklos Drogas parādījās jaunums - Sonic Chic Urban Black elektriskā zobu birste, lai gan man ir laba Silk'n Sonic Smile elektriskā zobu birste - man gribējās arī tādu variantu, kas ir kompaktāka un vienmēr paņemama līdzi. Šeu, reku, vēlmes piepildās - nu Drogās ir pieejama Sonic Chic Urban elektriskā zobu birste. Man bija jāņem!


SONIC CHIC elektriskās zobu birste ir kompakta, to ir ērti ņemt līdzi ceļojumā, uz sporta zāli, vai vienkārši glabāt somiņā ikdienas vajadzībām. Noņemamais vāciņš ļaus turēt birsti higiēniskā tīrībā – parocīgi un droši. Zobu birste darbojas ar soniskām vibrācijām - ar 22000 pulsācijām minūtē! 


Zobu birstes komplektā ietilpst zobu birstes mehānisms ar vāciņu, baterija un divi uzgaļi. Tā efektīvi notīra aplikumu un ir saudzīga pret smaganām. 


Uzreiz jāsaka, ka tā nebūs konkurents kārtīgai soniskajai zobu birstei (piemēram manai Silk'n Sonic Smile), tomēr tai ir vairāki citi plusi:
  • pirmkārt jau iespēja iepazīt šāda tipa produktu par nelielu cenu un saprast vai tas ir piemērotākais vieds kā tīrīt zobus; 
  • tai ir ērts un kompakts dizains un to ir viegli paņemt līdzi ceļojumā, izbraucienā, uz sporta zāli vai rokas somiņā (lai, piemēram, iztīrītu zobus pirms higiēnista apmeklējuma)
  • zobu birste tīra salīdzinoši maigi, netraumē smaganas, nepadara zobus jūtīgus. Tai ir neliela galviņa, kas ļauj piekļūt pilnīgi visiem zobiem un tos pietiekami labi notīrīt.
Zobu birste nav tik jaudīga, kā standarta elektriskā zobu birste, jo tā darbojas ar vienu mazu AAA bateriju, tomēr tā sasniedz pat 22000 kustības minūtē, kas ir pieklājīgi šādam kompaktam formātam. Zobu birstei nav nekādu režīmu izvēle, tai nav arī taimeris - ir divas funkcijas - on (ieslēgts) un off (izslēgts). No vienas puses man tas patīk, jo es varu zobus tīrīt kamēr es jūtu, ka viss aplikums ir notīrīts. No otras puses - man nav ne jausmas cik ilgi es zobus tīru, bet, domājams, rekomendējamās 2 minūtes noteikti. Es nevaru teikt, ka zobu birste ir slikta - nemaz nē. Tā lieliski noder ekstra gadījumos, jo es esmu tik ļoti pieradusi pie elektriskās zobu birstes, ka nevaru iedomāties citu zobu tīrīšanas metodi - tāpēc šī vienmēr ir manā izbraukuma somiņā un rokassomiņā, kad vien plānoju apmeklēt higiēnistu vai zobārstu.

Tiem, kas tikai grib iepazīties ar elektriskajām zobu birstēm - iesaku ar šo pamēģināt šādu zobu tīrīšanas metodi izvēloties tieši šo birstīti - nepatiks, nebūs lieli zaudējumi. Patiks, šī noderēs brīvdienu izbraukumos.

Birstīti meklē veikalos Drogas. Pieejami divi toņi - melna vai koši rozā ar lamas attēliem.

Cena - 8,99 EUR (un tieši šobrīd 15% atlaide)

Lai skaisti!




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru