01 decembris, 2014

Kosmētikas fiksators: AVON

Varētu rasties jautājums: Kas ir kosmētikas fiksators un priekš kam tāds ir nepieciešams? Līdz atsāku dejot tautas dejas - man šāds produkts pat nebija zināms. Tādēļ pat nebija iepriekšminētā jautājuma. Taču tagad - lai koncerta laikā seja nenotek uz baltā krekla - tas viss smuki jānotur tur, kur tas paredzēts. Un tieši šo darbiņu fantastiski paveiks AVON make up setting spray - jebšu kā mēs kolektīvā šo saucam - sejas laka.


Lietošana ir pavisam ērta - pēc tam, kad dekoratīvā kosmētika ir uzklāta nepieciešamajā apjomā un izskatā - spreju no neliela attāluma (~30 cm) pāris reizes uzsmidzina uz grima. Pēc pāris sekundēm sprejs nožūst un turpmāko vakaru to noturēs savā vietā. Pat mana taukainā T zona nespēs samaitāt vakara grimu. Līdzeklis nepadara grimu par masku, nesavelk seju vai jebkādā savādākā veidā nerada jebkādu disklomfortu (nu varbūt, vienīgi ja kāds izdomās izpūst pus pudeli uz sejas). Līdzeklis neļauj kosmētikai izsmērēties un nenosmērēs balto blūzīti. Noņemšana ir kā parasti - ar kosmētikas noņēmēju vai micelāro ūdeni.

Sastāvs interesentiem (atvainojos, ka viss nav labi saredzams, taču pudelīti ir tik apaļa...):

Atkāpei: Esmu lasījusi, ka meitenes mēdz izpūst matu laku uz sejas, lai fiksētu kosmētiku. Es ieteiktu neeksperimentēt ar sejas ādu un iegādāties šim nolūkam paredzētu speciālo līdzekli.

Iegādāties var pie AVON konsultantiem. Mērs kolektīva dāmas iegādājāmies vairumā, līdz ar to man cena bija 3 EUR. Nemācēšu teikt kāda ir parastā cena.

Bučas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru