17 decembris, 2014

Made in LV: Stenders Ziemeļu kumelītes skrubis


Šodienas zem lupas lieku Stenders ražoto ziemeļu kumelītes cukura skrubi.

Jāsaka, ka tas diezgan ilgi gaidīja savu kārtu, jo jau iepriekš esmu minējusi, ka man ir mīlulis skrubju vidū, kura krājumus nu esmu piebeigusi un devu iespēju šim sevi pierādīt.


Pie labajām lietām varu minēt, ka tas smaržo debešķīgi - spēcīga kumelīte, mazliet kanēlis, mazliet kā ābolmaize, tāds rudenīgs, salds. Riktīga ņamma. Savas skrubējošās funkcijas veic teicami. Tomēr - par nelaimi ir arī bet - tas atstāj nedaudz taukainu kārtiņu, ko ir gana grūti noskalot tikai ar karstu ūdeni, līdz ar to pēc ūdens priekiem jāpagaida kāds brītiņš, lai viss nožūst un iesūcās.
Kopumā man produkts patīk - fantastiskās smaržas dēļ vien, tomēr cukura skrubji tā pa īstam nav mani mīluļi. Nākamreiz gan plauktiņos meklēšu kādu citu.

Šī ir dāvana no draudzenes, līdz ar to par cenām nekomentēšu.

Iesakiet savus skrubju favorītus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru