26 decembris, 2014

Svētku laika guvumi

Sveiciens svētkos!

Godīgi teikšu, ka svētku laikā pilnīgi negribās slēgt datoru un vadīt laiku digitālajā pasaulē, taču vēlme atrādīt svētku guvumus ir stiprāka ... un lūk kur es esmu :)

Bet šoreiz pavisam īsi:

1) Natura Sierica Northern soap - detox. Sejas ziepes.
2) Maybelline babylips. Reklāma ... reklāma ... nevarēju paiet garām. Ņēmu ar toni - "Cherry Me".
3) No svētku tirdziņa - koka ķemme. Nu nevaru neko sev izdarīt. Man patīk kā smaržo svaigi apstrādāts koks.

Protams visu uz reiz jau paguvu iemēģināt. Noteikti sekos arī atsauksmes.

Tomēr pagaidām ... svinam sniegbaltos svētkus (vismaz Ziemeļvidzemē).
Veiksmi, Z!

P.S. Vai arī Jums ir kāds svētku guvums? Es zinu - noteikti ir - padalāmies :)

3 komentāri:

  1. Ja neskaita dažas dāvanas, tad jaunumu nav, beeet boxing day izpārdošanas jau ir saglabātas pie grāmatzīmēm, turklāt vēl dāvanas sev svētkos... ehh tā ir ar izpārdošanām :)

    AtbildētDzēst
  2. Es jau sevi nedaudz apdāvināju ar drēbēm un arī nedaudz kosmētiku, pēdējā laikā ļoti patīk ķermeņa sviesti/krēmi un sejas eļļas, tagad mēģināšu vienu no Organic Shop - avokado sejas eļļu :)
    Gaidīšu Tavu atsauksmi par Detox ziepēm, man par tām ir dalītas domas - vienu dienu ļoti patīk, vienu ne visai :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atsauksmes noteikti būs - mazliet jāpatestē - jāsaprota, kas un kā darbojas :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru