11 decembris, 2014

Schwarzkopf Professional BC Scalp Therapy

Šodienas galvenais varonis ir Schwarzkopf Professional Bonacure Scalp Therapy dziļi attīrošais šampūns. To garām skrienot jau esmu pieminējusi. Taču noteikti šis šampūns ir atsevišķa raksta vērts.



Šo man ieteica brāļa sieva kā labu šampūnu visādām matu problēmām. Arī matu rudens depresijai - kad tie nelielos bariņos pamet manu galvu.

Daudz nedomāju un iegādājos.
Nelielai atkāpei - par to kā uzsāku savu cīņu ar pastiprinātu matu izkrišanu. Ceru, ka nesanāks gari.
Atgriezos no mēneša atvaļinājuma Dienvidamerikas pustuksnesī un piedzīvoju matu kumšķus savā ķemmē. Protams - devos pie pirmā dermatologa, kas mani varēja pieņemt. Un tas bija bezcerīgākais apmeklējums, taču vismaz sapratu, ka matkritis visticamākais ir no ne pārāk veselīgās pārtikas atvaļinājuma laikā un extreem dry klimata Atakamas tuksnesī. Un tā noteikti nav kaut kāda mistiska galvas sēnīte :D

Tad arī ķēros klāt pie uztura sakārtošanas un biežāk palutinu matus ar dažnedažādiem līdzekļiem.

Atgriežoties pie šampūna.
Ražotāja solījumi:
Šampūns dziļi attīra visu tipu matus no taukvielām, modelēšanas līdzekļiem un ūdens nogulsnēm, neatņemot matiem barības vielas. Nodrošina ļoti dziļi attīrošus rezultātus, nekairinot galvas ādu un neizjaucot mitruma līdzsvaru. Piparmētru ekstrakts sniedz vēsuma, svaiguma un tīrības sajūtu. Pantenols sniedz papildus mitrumu. Amino Cell Rebuild Technology atjauno matu iekšējo šūnu struktūru.

Pat neskatoties uz to, ko sola ražotājs  - es viennozīmīgi varu teikt, ka šampūns ir fantastisks. Spiedzu un lēkāju no prieka. Tas strādā brīnišķīgi.
Starp eiforijas uzliesmojumiem mēģināšu pastāstīt par pašu produktu. Tas ir biezs un pilnīgi caurspīdīgs, puto ļoti labi, mazgā teicami - nav kur piesieties. To lietojot matos ir jāpatur ~2 minūtes (to es arī ievēroju). Taču rezultāts - wow ... Esmu to palietojusi nedēļas divas/trīs. Principā šobrīd pēc ķemmēšanas manā matu sukā paliek maksimums 10 izkrituši mati. Mati paliek tīri 2 dienas stabili. Trešajā saņemot tos astē - ciešami.

IE-SA-KU! :)

Iegādes iespējas:
Es iegādājos www.4hair.lv ar atlaidi maksāja 19,75 EUR.
Ja kāda sūta www.allbeauty.com - tur var dabūt pa nepilniem 12 EUR (bet sūtīšana dārga).

Tā lūk man iet.

Bučas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru