09 decembris, 2014

La Roche Posay Effaclar K

Sākšu ar to, ka mana sejas āda ir kombinēta/problemātiska. Kosmetologs teica, ka pirmajā brīdi izskatās, ka tā ir taukaina - taču patiesībā tā ir dehidratēta. Līdz ar to jālieto ir viegli un ļoti mitrinoši krēmi. Līdz ar to meklēju kaut ko mitrinošu, kaut ko taukainai ādai un kaut ko kas nenosprosto poras. Mēģināti ir visādi līdzekļi, taču joprojām esmu sava vienīgā un īstā meklējumos.
Tad nu pēc daudzu blogeru sajūsmas pilnajiem rakstiem - arī es padevos un iegādāju izslavēto La Roche Posay Effaclar K krēmu.


Tas sola izlīdzināt sejas ādas tekstūru, nenosprostot poras, samazināt nepilnības un padarīt ādu starojošu. Mitrinošs - nav taukains.

Kā var redzēt - iepakojumu esmu gandrīz izlietojusi. Tas gan ir dikti maziņš (30 ml) - līdz ar to lielas problēmas man tas nesagādāja :)

Kopumā - es nevarētu teikt, ka esmu sajutusi kaut ko ļoti īpašu. Mitrina -  jā. Nav taukains - jā. Neaizsprosto poras - jā. Vai izlīdzina sejas toni un novērš nepilnības? Nu ... nezinu. Produkts noteikti nepavisam nav slikts. Bet vai tas ir ar kaut ko pārāks - noteikti ne man.

Līdz ar to - joprojām esmu meklējumos...

Iegādes iespējas:
Es atkal padevos cocooncenter.co.uk vilinājumam. Cena -  10,90 EUR.


Foršu dienu!
Z!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru