08 aprīlis, 2019

Annemarie Börlind matu kopšanas produkti

Nav noslēpums, ka Annemarie Börlind ir brīnišķīgs dabiskās kosmētikas zīmols. Kopš to atklāju, mana mīlestība pret šo zīmoli ir augusi neskaitāmas reizes. Šis ir zīmols, kas man neliek vilties, tā produkti ir tiešām radīti man. Šoreiz izvēlos komplektu matu kopšanai - atjaunojošo šampūnu un kondicionieri.


Interesanti, ka pats zīmols neuzskata sevi par spēcīgu matu kopšanas produktos. Kamēr man joprojām šķiet, ka Annemarie Börlind matu maska, par kuru stāstīju krietnu laiku atpakaļ, ir bijis viens no lieliskākajiem produktiem manā matu kopšanas arsenālā. Tāpēc man ļoti, ļoti gribējās atkal ievest vannas istabā Annemarie Börlind matu produktus - šoreiz izvēlējos Seide Natural Hair Care atjaunojošs matu šampūnu un Seide Natural Hair Care intensīvi kopjošo matu kondicionieri.


Seide Natural Hair Care atjaunojošs matu šampūns.



Matus atjaunojošs šampūns, kas padara tos daudz gludākus un mirdzošākus. Novērš matu galu dalīšanos un struktūras bojājumus. Nesatur sulfātus, silikonu, PEG.
Man patīk gan šampūna tekstūra, gan aromāts, gan iedarbība. Tas ir diezgan šķidras konsistences, bet pieklājīgi, lai būtu viegli dozēt un iemasēt matos. Šampūns forši saputojas un labi izmazgā matus, tos nesapiņķerējot un nesausinot. Man tas liekas ideāls ikdienas lietošanai.

Seide Natural Hair Care intensīvi kopjošs matu kondicionieris.


Atjaunojošais kondicionieris stiprina matu struktūru un padara tos stiprākus. Mati kļūst mīksti, gludi un vieglāk izķemmējami. Nesatur sulfātus, silikonu, PEG.
Kondicioniera tekstūra ir ļoti bieza un krēmīga - savukārt iepakojums ir smalks un vāciņā izspiežamais caurums miniatūrs. To katru reizi lietojot iedomājos, ka pie iepakojuma būtu jāpiestrādā, jo ir jāpacīnās, lai to dabūtu ārā.
Bet to atsver kondicioniera fantastiskā iedarbība - mati kļūst mīksti, mīksti, tie ir viegli ķemmējami, gludi un spīdīgi. Maniem smalkajiem un dabiskajiem matiem kondicionieris ir ideāls.


Iegādāties Annemarie Börlind kosmētika pieejama tikai Lavandas eko veikalā un viņu interneta veikalā.

Cenas:
Šampūns - 9,99 EUR | 200 ml
Kondicionieris - 12,30 EUR | 125 ml
Vai ziniet - gada laikā cenas nav mainījušās. Sīkums, bet patīkami :)


Lai pavasarīgi un skaisti!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru