17 aprīlis, 2019

Institut Esthederm sejas kopšanas produkti

Nav noslēpums - man ļoti patīk kosmētika, man patīk izmēģināt jaunus zīmolus, jaunus produktus, tekstūras, aromātus. Tomēr es cenšos sevi savākt un produktus izvēlēties racionāli - atbilstošus ādas tipam, atbilstošajai situācijai un nepieciešamībai. Šoreiz es strikti esmu izvēlējusies savām pašreizējām vajadzībām visatbilstošākos Institut Esthederm sejas kopšanas produktus - osmoclean sērijas attīrošās putas, celulārā ūdens gēlu un poru koriģējošo krēmu. Par šo trijotni tad arī šodien.


Esmu minējusi, ka man ļoti, ļoti simpatizē Institut Esthederm zīmols un kosmētika. Tā ir ļoti pārdomāta, efektīva un pārbaudīta. Produkti ir lakoniski, bet eleganti. Un tiešām ir produkti, kas manā kosmētikas arsenālā atgriežas vēl un vēl - ticiet man, pie šobrīd pieejamās kosmētikas gūzmas, tas ir nepārprotams liecinājums tam, cik kosmētika ir efektīva un forša.


OSMOCLEAN Pure Cleansing Foam


Attīrošas putas taukainai un kombinētai ādai. Bagātīgas putas, kas noņem dekoratīvo kosmētiku un rūpīgi attīra taukainu un kombinētu ādu, neradot velkošu sajūtu. Putas normalizē tauku dziedzeru aktivitāti un vienlaicīgi atjauno ādas virsmas ekosistēmas līdzsvaru. Āda kļūst veselīga, svaiga un maiga.
Putas ir ļoti biezu un bagātīgu tekstūru - tās lieliski attīra ādu, padarot to svaigu un starojošu. Putas pilnīgi noteikti nesavelk un nesausina ādu. Tās ļoti labi tiek galā ar dekoratīvo kosmētiku (lietoju arī acu kosmētikas noņemšanai), tās nekož, nekairina, nesausina ādu, bet tajā pašā laikā viegli matē un normalizē tauku dziedzeru darbību. Man ļoti, ļoti patīk.

Cellular Water Fresh Moisturising Gel


Celulārā ūdens mitrinošais gēls. Tas ir īpaši maigs un ādas enerģētisko vidi uzlabojošs gēls. Gēls ātri uzsūcas un rada svaiguma sajūtu, dziļi mitrina, nomierina, atdzīvina un bagātina ādu ar enerģiju. Āda ir maiga un veselīgi starojoša. Nogurusi un blāva āda tiek atsvaidzināta, enerģizēta un atgūst mirdzumu.
Šī ir ūdens bumba ādai. Gēls dziļi un intensīvi mitrina ādu, to atsvaidzina, nomierina, pilnībā likvidējot sausuma un savilkuma sajūtu. Tā kā gēla pamatā ir Institut Esthederm patentētais celulārais ūdens, tas sniedz visas tās pašas priekšrocības. Ikdienā to lietoju kā ādas kopšanas pamata produktu - dziļai ādas mitrināšanai. Tālāk droši var klāt sev izvēlēto krēmu vai dekoratīvo kosmētiku, āda būs pilnīgā komfortā. Der jebkuram ādas tipam.

PURE SYSTEM Pore Control Care


Šis ir koriģējošs krēms kombinētai un taukainai ādai. Produktā izmantotais PURE SYSTEM patents normalizē tauku dziedzeru izdalījumus un saglabā ādas dabisko līdzsvaru un veselību, novērš ādas spīdumu, poru aizsprostojumus un pūtītes. Krēms detoksicē, līdzsvaro un nomierina ādu, nodrošina veselīgu un vienmērīgu sejas toni. Bez tam krēms satur celulāro (šūnu) ūdeni, kas sniedz šūnām enerģiju, dabīgi stimulē to aktivitāti un uzlabo produkta iedarbīgumu.
Koriģējošais krēms lieliski izlīdzina ādu, to uztur tīru un mirdzošu. Krēms novērš poru aizsprostošanos un palīdz tās samazināt. Āda kļūst gluda, tīra, matēta.
Krēms ir patīkamas un maigas konsistences, tas vienlaicīgi lieliski mitrina ādu un padara to viegli matētu. Dienas laikā āda tiek normalizēta un līdzsvarota, dekoratīvā kosmētika turas labi, t-zonā spīdums ir izteikti mazāks. Pēdējā laikā es bieži izvēlos specifiskāku kosmētiku T-zonas normalizēšanai, jo man ir kaut kāda vispārēja neapmierinātība ar T-zonas izskatu. Tad nu šie specifiskie un efektīvie produkti man palīdz savākties un uzturēt ādu daudz maz apmierinošā stāvoklī.

Produktu tekstūras:


Putas - gēls - krēms.


Krēmus var nopirkt aptiekās, u/v Stockmann un Institut Esthederm salonā Berga bazārā.

Cenas (internetaptieka.lv):
Osmoclean attīrošās putas - 27,33 EUR | 150ml
Cellulārā ūdens gēls - 39,91 EUR | 40ml
Pure System krēms - 29,43 EUR | 50ml


Lai skaisti!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru