29 aprīlis, 2019

The Body Shop Happy Go Lash skropstu tuša

Tušas ir mana vājība. Man ikdienā neprasās tonālo krēmu, es varu iztikt bez lūpu krāsas vai vaigu sārtuma, bet tuša, nē, nē. Tai jābūt.  Man ir t.s. hooded eyes (nokarenie plakstiņi) un līdz ar to man ir jākrāso skropstas, lai acis tiktu atvērtas un skatiens izcelts. Es nevaru iziet no mājas bez tušas. Citreiz es nevaru pat dzīvoties mierīgi pa māju bez tušas. Man vajag to izteiksmīgo skatienu. Tāpēc man patīk tušas un tādas tušas, kas smuki atliec skropstas, tās pagarina un piešķir kuplumu. Un jā - The Body Shop Happy Go Lash skropstu tuša ir viena no tām.


Šī tuša piešķir skropstām apjomu, vienlaikus nodrošinot kopjošu iedarbību. To ir viegli gan uzklāt, gan noņemt. Tuša turēsies visu dienu un nebirs. Sastāvu veido 99% dabīgas izcelsmes izejvielu, kā Godīgas tirdzniecības ietvaros iegūts bišu vasks un augstākā labuma ekoloģiska kokosriekstu eļļa. Pateicoties kopjošajam sastāvam, Happy Go Lash tuša ne tikai izcels Tavu skatienu, bet arī palīdzēs stiprināt un aizsargāt skropstas, lai tās ilgi būtu kuplas un veselīgas.


Papildus pluss tušai noteikti ir sastāvs - bišu vasks, kokosriekstu eļļa, Acai ekstrakts, Bergamotes ekstrakts, E vitamīns, greipfrūtu mizu ekstrakts, mandarīnu mizu ekstrakts, pienskābe un daudz citu vērtīgu sastāvdaļu. Sastāvs, kas ne viens piešķir izteiksmīgu skatienu, bet arī kopj un lutina skropstas.


Tuša ir riktīgi forša, tai ir krēmīga un mitra tekstūra, kas labi klājas, labi nosedz skropstas, tā nebirst, nesaiet kunkuļos, neizplūst, bez iemesla nesmērējas. Pie tam tuša smuki apņem katru skropstu to vizuāli palielinot - piešķirot apjomu un eleganti atliecot. Tādējādi tuša arī vizuāli pagarina skropstas, atver acis un padara skatienu izteiksmīgāku.
Tušas noturība ir pieklājīga - pandas acis nebūs. Garantēju! Toties noņemšana viegla - micelārais ūdens vai jebkurš cits kosmētikas noņēmējs būs tieši laikā.
Man patīk arī tušas birstīte - esmu klasisko sariņu cienītāja. Birstīte ir vidēji kupla, bet nav liela - līdz ar to ir ērti nokrāsot skropstas, nenosmērējot plakstiņus.

Man pašai nu ļoti, ļoti patīk.


Meklē The Body Shop veikalos vai internetā.

Cena - 18,90 EUR | 9ml


Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru