14 augusts, 2019

Izvēle pirmo zobiņu kopšanai. Atrasts Drogas

Atzīšos - es esmu traka uz zobu kopšanu. Katru dienu es ziedoju teju pus stundu, lai pamatīgi aprūpētu savus zobus. Un tas, ko es varu teikt - ceru, ka mans bērns neienīdīs zobu tīrīšanu, jo man arī viņas zobi ir tik pat svarīgi kā manējie. Mums ir rituāli, muļķiki, krāsainas štellītes un garšīgas zobu pastas - viss, lai zobu kopšana būtu aizraujoša un tā tiešām notiktu katru vakaru!


Meitiņa vēl ir maziņa un zobu pastas izspļaušanu mēs tikai tagad mācamies, tādēļ man ir ārkārtīgi svarīgi, lai zob pasta būtu pilnīgi tīra - lai nekas nenotiktu, ja viņa to apēdīs, kas, loģiski, arī notiek. Vispirms tiek noēsta zobu pasta - tad mēs mazgājam zobus. Vispirms mamma apmierina savas prasības un tad ļauju pašai pagrauzt zobu birsti un apēst atlikušo zobu pastu. Kas, protams, arī notiek :D
Tieši šo iemeslu dēļ man ir svarīgi izvēlēties labus zobu kopšanas atribūtus. Senāk domāju, ka bērnu zobu pastas (vismaz šim vecumam piemērotas) ir nopērkamas TIKAI eko veikalos, bet, kā izrādās - tādas pašas kvalitātes zobu pasta atrodama arī veikalos Drogas, pie tam par ļoti draudzīgu cenu.

Alterra Naturkosmetik KINDER zobu gēls


Alterra Naturkosmetik bērnu zobu pasta ar bioloģisko aveņu un zemeņu ekstraktu mazuļu zobu aizsardzībai un kariesa novēršanai. Zobu pasta ir paredzēta bērniem no 0-6 gadiem, tomēr tā satur nātrija fluorīdu, tādēļ jābūt uzmanīgam ar zobu pastas daudzumu, ko uzliekam uz zobu birstītes. Atceramies, ka pavisam plāna kārtiņa neko sliktu nenodarīs arī tad, ja bērns to norīs. Alterra bērnu zobu pasta ar saldu aveņu aromātu maigi noņem zobu aplikumu un nodrošina jutīgu piena zobiņu tīrīšanu un kopšanu. Zobu gēls pieklājīgi notīra zobus un tas patīkami garšo, līdz ar to bērns labprātīgi izvēlas tieši šo gēliņu zobu kopšanai. Pie tam krāsainais un dzīvespriecīgais iepakojums piesaista bērna uzmanību un ir kā viens no atribūtiem ikvakara zobu kopšanas rotaļai.
Un, kas ir pats svarīgākais - zobu pasta satur pamatā dabiskas un organiskas izcelsmes vielas un ir sertificēta pēc NATRUE dabiskās kosmētikas standartiem. Kas, personīgi man, ir ļoti, ļoti svarīgi!

Elmex KINDER zobu birste.


Bērnu zobu birste ar mīkstiem sariņiem un mazu birstes galviņu, kas piemērota 3-6 gadus veca bērna mutei, un mīkstie, noapaļotie birstītes sariņi nodrošina piena zobu saudzējošu tīrīšanu. Zilais sariņu laukums atvieglo pareizu pastas dozēšanu, bet ergonomiskais rokturis piemērots ērtam bērnu plaukstu satvērieniem.
Zobu birsti izvēlos pamatā tādu, lai bērnam par to būtu interese, protams, neaizmirstot, ka zobu birstei jābūt piemērotai bērna vecumam un mīkstiem, maigiem sariņiem. Bet, bērnu zobu birstes, pamatā, tādas arī ir. Šī konkrētā Elmex birstīte mani piesaistīja sava dizaina dēļ. Zobu birste padara zobu tīrīšanas procesu rotaļīgu, kas veicina bērna vēlmi rūpēties par zobu higiēnu.

PROKUDENT Kids zobu starpu tīrāmie kociņi


Tā kā es pati katru dienu lietoju zobu diegu - arī meitiņai ir interese par zobu tīrīšanas rīku. Tā kā klasiskais zobu diegs un tā turēšana ir pārāk sarežģīta mazajiem pirkstiņiem - superīgs risinājums ir šie starpzobu tīrāmie kociņi ar zobu diega elementu.


Zobu kociņi ir koši krāsaini, mazā var izvēlēties kādu krāsiņu vēlas šovakar. Lai gan uz iepakojuma ir rakstīts, ka piemērots bērniem no 6 gadu vecuma - es tam pilnībā nepiekrītu, jo arī 3 gadu vecumā bērnam ir jārāda un jāmāca kārtīgi rūpēties par zobu higiēnu. Tādēļ mēs droši lietojam kociņus - un mums viss sanāk ļoti labi.

Pastāsti - kādi ir Tavi knifiņi, lai radītu interesi par zobu kopšanu?

Visi mani izvēlētie zobu kopšanas atribūti pieejami veikalos Drogas un internetā.

Cenas:
Alterra zobu gēls - 2,99 EUR | 75ml
Elmex zobu birste - 3,99 EUR
Prokudent zobu kociņi - 2,49 EUR | 32 gab

Tieši šobrīd Alterra zobu pastai un Prokudent zobu kociņiem veikalos Drogas ir ļoti jaukas atlaides.


Lai skaisti!




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru