28 augusts, 2019

NAOBAY Detox līnija produkti. Atrasts Drogās

Tie, kas vēl nezin - NAOBAY ir viens feins un bezgala skaists eko kosmētikas zīmols, kas pavisam ērti pieejams veikalos Drogas. Iepriekš biju lietojusi pāris produktus, kas, starp citu, man ļoti patika, un vēlmju sarakstā man iekļauts teju viss, kas pieejams veikalos - tāpēc sāku ar mazumiņu - diviem Detox līnijas produktiem.


No visa produktu klāsta mani uzrunāja divi attīrošie produkti - skrubis un maska ar detox īpašībām, jo īpaši tādēļ, ka āda atkal sadumpojusies un mani apciemojuši nejaukie izsitumi.


NAOBAY Detox mitrinošs skrubis sejai.


Tas ir krēmveida skrubis ar aprikožu kauliņu daļiņām maigai atmirušo ādas šūnu nolobīšanai. Skrubis sastāv no 99,28% dabīgās izcelsmes sastāvdaļām un tas maigi noņem atmirušās ādas šūnas un attīra ikdienas piesārņojumu, kas izraisa poru aizsprostošanos. Granātābolu eļļa kombinācijā ar šī sviestu un saldo mandeļu eļļu samazina krunciņas un mīkstina ādu, savukārt ābolu ekstrakts nomierina ādu pēc pīlinga. Regulāri lietojot skrubi, sejas āda tiek atjaunota, iegūstot veselīgu toni un viendabīgu, samtainu struktūru.
Ļoti maigs skrubis ar smalkām un maigām abrazīvajām daļiņām - tās ļoti maigi attīra ādu neskrāpējot un nekairinot to. Bet pats foršākais - krēmveida formula ir lieliska, tā ir maiga, mitrinoša, nedaudz barojoša un tik viegli noskalojas - uz ādas neatstāj taukaino plēvītes sajūtu. Perfekti!


NAOBAY Black Fossil Wood Mask sejas maska ar aktivēto ogli.


Dziļa ādas detoksikācijas procedūra pilsētas piesārņojuma novēršanai un aizsprostotu ādas poru attīrīšanai. Maska ir paredzēta jaukta un taukaina tipa ādai ar tendenci uz piņņu veidošanos. Maska satur aktīvo ogli - spēcīgu attīrīšanas līdzekli, kas neitralizē baktērijas un izvelk lieko sebumu, palīdzot samazināt melnos punktus. Zaļajai tējai maskas sastāvā piemīt antioksidantu īpašības, kas efektīvi aizsargā ādu no brīvo radikāļu negatīvās ietekmes. Kvalitātīva sejas ādas attīrīšana un detoksikācija svaigam un vienmērīgam sejas tonim!
Diezgan klasiska melnā maska, kas forši attīra ādu, normalizē sebumu, savelk poras, vienlaicīgi mitrina un tonizē ādu. Lietojot regulāri un ilgstoši maska jauki izlīdzina ādas toni un piešķir tai svaigu mirdzumu. Maska ir krēmīga, tā uz ādas nesakalst un nekairina to. Man patīk melnās maskas, man patīk kārtīga ādas attīrīšna, man patīk eko kosmētika, man patīk NAOBAY! Mans favorīts!

Te mazliet parādu produktu tekstūras.


← Pa kreisi skrubis; → pa labi maska.

Un jā - pie tam visa NAOBAY kosmētika ir EcoCERT sertificēta!

NAOBAY kosmētiku meklē veikalos Drogas.
Cenas:
Skrubis - 7,99 EUR | 100ml
Maska - 8,49 EUR | 75ml

Pie tam zīmolam šobrīd ir pavisam jauka 30% atlaide.

Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru