18 oktobris, 2019

Silk'n SilkyLocks - matu fēns vieglākai ikdienai

Nenoliegšu - pēc padsmit gadiem, manā ikdienā ir atgriezies matu fēns. Es ilgu, nu ļoti ilgu laiku piekopu dabīgu matu žāvēšanu, bet ikdiena ar mazu bērnu mājas prasa savas izmaiņas un nu jau kādu laiku mans palīgs matu veidošanai ir Silk'n SilkyLocks.
Īsumā - ērti, ātri un ikdienu tik ļoti atvieglojoši, bet par saprātīgāko iespējamo cenu!


Ja Jūs man 15 gadus atpakaļ prasītu, kādām funkcijām jābūt fēnam - es teiktu - tam jāžāvē mati, nu labi, ja būtu on/of poga un aukstā gaisa funkcija. Super.

Bet funkcijas fēnam šodien:

  • 6 ātrumi, 8 siltuma iestatījumi
  • jonu tehnoloģijas
  • Inovatīvs Smart Touch LED displejs
  • Aizsardzība pret pārkaršanu (AOPP) un līdzsvarota siltuma (EHD) sistēma
  • Vēsa gaisa plūsma
  • Temperatūras bloķēšana
  • Ērts un garš vads (1,8 m) ar rotējošu ievadu

Pie tam tas viss par 22,90 EUR hairfree.lt un piegādās līdz tuvākajam Omniva pakomātam. Ko vēl var vairāk vēlēties.


JONU TEHNOLOĢIJA
Mati satur gan pozitīvus, gan negatīvus jonus. Bet tādas darbības, kā, matu ķemmēšana un berzēšana žāvēšanas laikā, veicina negatīvo jonu sadalīšanos. Kad matu sastāvā paliek pārsvarā pozitīvi joni, tas liek tiem izskatīties spurainiem, sausiem, blāviem, un pievilkt statisku elektrību. Lai to novērstu, Silk'n SilkyLocks 2200W ir aprīkots ar jonu tehnoloģiju. Matu žāvēšanas laikā tiek aktivizēti un izkliedēti negatīvie joni, kas tiek izplatīti visā matu garumā, tādejādi optimāli aizsargājot tos.


Fēnu ir ļoti viegli izmantot, pateicoties Smart Touch displejam. Ar 6 ātrumiem un 8 siltuma iestatījumiem iespējams pilnībā pielāgot matu žāvētāju atbilstoši personīgajām vajadzībām un vēlmēm. Izvēlēto temperatūru un plūsmas stiprumu var iestatīt nospiežot "lock" taustiņu, tādējādi izvairoties no netīšas režīmu maiņas.
Jāsaka gan, ka displejs nav visai parocīgs tieši tādēļ, ka "lock" poga ir visai jūtīga un regulāri sanāk to nospiest, tādējādi atbloķējot displeju. Jo īpaši, ja ir vēlme izmantot vēsā gaisa funkciju - šīs abas pogas atrodas ļoti tuvu. Ar laiku gan pie šīs nianses piešaujas. Un lietošana kļūst tiešām ērta.

Fēns nāk komplektā ar koncentratoru, lai iztaisnotu un ieveidotu matus, un difuzoru elastīgām, pievilcīgām lokām.


Mani mati ir tieši tik nepaklausīgi, lai es nevarētu lokas uztaisīt vispār. Par to n-to reizi pārliecinājos savā kāzu dienā, kur lokas izturēja tieši tik daudz, lai es no foršās frizieres nokļūtu līdz baznīcai. Tur tās jau bija izbeigušās, kamēr friziere man stāstīja, ka 100 punkti dienu noturēsies - viņa taču iegrūda tur visu artilēriju. Vēl viena epizode bija vienā matu zīmola konkursā, kurā piedalījos, tur, savukārt, friziere sāka veidot lokas un es teicu, ka nevajag - nebūs. Pēc ilgas mocīšanās (kad laiks, ja gandrīz bija beidzies), viņa matus vienkārši iztaisnoja. Un jā - jau atkal pārliecinājos - kamēr es cīnijos ar difuzatoru un izskatījās jau ka būs smukas lokas, tomēr, kad mati bija izžuvušu - tas izskatījās vairāk pēc viesuļa, ne lokām. Tagad jūs sapratāt, ka es difuzatoru esmu smuki nolikusi maliņā un ļoti ērti lietoju to plankano galu, kas paredzēts matu nogludināšanai - skaisti, ērti, gludi!

Vēl viena lieta, kas, sākumā, šķiet nieks - vads! Tas ir garš (gandrīz 2 metri), tas ir rotējošs (tas nozīmē, nepinas, nesagriežas). Ļoti ērti. Ja kādam aktuāli - ir arī āķītis ar ko pakarināt kādā sev ērtā vietiņā.


Bet īsumā par fēnu - tas ļoti ātri izžāvē matus. 5 minūtes un es varu doties. Man patīk, ka ir vēsā gaisa funkcija - man vislabāk matus patīk žāvēt ar šo opciju.
Sākumā domāju, vai matu stāvoklis strauji nepasliktināsies, bet, vai ziniet - nē! Matiem nav ne vainas, es, protams, neaizmirstu par atbilstošu kopšanu un termo aizsardzības līdzekļiem.
Fēnu ir ļoti viegli un ērti lietot. Tas nebojā matus, jo satur visādas gudrās tehnoloģijas, kas aizsargā matu struktūru un saudzē tos. Un jā - tas viss par ļoti draudzīgu cenu.
Man ļoti patīk!



Silk'n SilkyLocks matu fēnu meklē hairfree.lt/lv interneta veikalā.

Kā jau minēju tā cena pavisam pieklājīga - 22,90 EUR.

Lai skaisti!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru