27 maijs, 2016

Doglas kosmētikas jaunumi

Sveiki, mīļie!

Šodien es gribu padalīties ar fantastiskajiem Douglas dekoratīvās kosmētikas pavasara jaunumiem (arī attēlā redzamie make-up rīki ir jaunumi, bet par tiem nākošreiz).


Manā plauktiņā ir šie četri jaunākie jaunumi: tonālais krēms, lūpu spīdums,lūpu krāsa un skropstu tuša - katrs ar savu odziņu un visi perfekti līdz pēdējam sīkumam :)

Sākšu no otra gala - ar Kiss And Curl skropstu tušu, kura solās skaisti atliekt skropstas un tām piešķirt neticamu kuplumu.

Tuša ir diezgan mitras konsistences, krēmīga un ļoti piesātinātu toni. Tai ir spirālveida birstīte (bildē apmēram var saprast), ar diezgan gariem, klasiskiem (tādiem, kas nav silikona) sariņiem. Ar to apieties ir diezgan vienkārši - lai gan birstīte ir paliela, tā ir gana ērta. Skropstu tuša labi atdala skropstas un ar to ir viegli nokrāsot tās visā garumā, nenoķēpājot plakstiņus. Tuša tiešām piedod kuplumu un mazliet vizuāli pagarina. Par atliekšanu - tā kā man pēc dabas ir pilnīgi taisnas skropstas (nu labi - es mazliet pārspīlēju), tad bez atliecēja es tušu uz tām nemaz neklāju - bet ieveidoto formu tuša notur labi.

Tālāk seko ļoti, ļoti foršā Douglas Make up Mattisim lūpu krāsa tonī #6 Never Forget Smile!
Par krāsas nosaukumu - man liekas - es zinu kāpēc tas par to smaidu. Uzkrāsojat šo krāsu uz lūpām - redzēsiet cik tā skaista un cik balti izskatās zobi :D

Bet ja par lūpu krāsu - man šķiet, ka nespēju pat normāli noformulēt savus teikumus, kādā sajūsmā par to esmu :D
Sākšu ar to, ka tā ir matēta, ļoti krēmīga un tumši sarkani-violetā tonī. Pat mans vīrietis (kuram riebjas tumši sarkanās lūpu krāsas un vispār tumšās lūpu krāsas, kā suga) ir salūzis zem šī skaistā toņa - viņam patīkot ❤
Lūpu krāsas otiņa ir liektas formas no vienas puses un taisna - no otras. Līdz ar to ir ļoti viegli krāsu uzklāt uz lūpām un veidot formu.
Vienīgais mīnuss - lūpu krāsas noturība varētu būt labāka - tādā ziņā, ka tā varbūt tik ātri nenoēdas, kā neuzmanīgi knibinoties ap seju to var pamanīties izsmērēt.
Bet vienalga - krāsa ir tik ļoti skaista.

Vēl viens interesants jaunums - lūpu spīdums Baum Ball.

Lūpu spīdums varbūt pats par sevi nebūtu tik īpašs, ja tas nebūtu iepakots šajā ļoti atraktīvajā tūbiņā. Ka jau var redzēt bildē - apkārt ir apaļš plastmasas ietvars un vidū elastīga gumijas bumbiņa, kas piepildīta ar lūpu spīdumu - to saspiežot lūpu spīdums tiek izspiests - un lūpu spīdumu var lietot tam paredzētajam mērķim. It kā tāds sīkums - bet ar šo lūpu spīdums tiek padarīts par elegantu aksesuāru.
Pats lūpu balzāms ir diezgan tradicionāls - viegli rozīgas bāze ar mirdzumiņiem. Un kā jau tradicionāli pienākās - mazliet salds, mazliet lipīgs un mazliet smaržo pēc konfektēm.

Un visbeidzot būs mans otrs lielākās sajūsmas objekts - Heaven Foundation tonālais krēms tonī #2 - Natural Beige.

Kā jau to var redzēt - šis ir tā varētu teikt tap-tap formāta tonālais krēms, kurš ir iepildīts "švammītē" un to uzklāj ar diskveida aplikatoru. Izklausās varbūt sarežģīti - bet realitātē ir nenormāli īzī.

Tonālajam krēmam ir ļoti ērts iepakojums - tas ir tā kā divās kārtās - pirmajā ir spogulītis un vietiņa aplikatoram, atverot otru vāciņu - zem tā, cieši noslēgts, slēpjas pats tonālais krēms. Ņem aplikatoru un tap-tap pa švammīti un tā pat tap-tap klāj uz sejas.
Rezultātā tonālais krēms tiek uzklāts ļoti plānā kārtiņā un tiek iegūts pilnīgs no make-up make-up. Tomēr sejas toni izlīdzina labi, sīkus defektiņus paslēpj teicami un tonālais uz sejas nav manāms itin nemaz (nekādas spīdēšanas, nekādas saiešanas rieviņās un nekādas kūkas uz sejas). Mans tonis ideāli pielāgojas manai ādas krāsai, lai gan varbūt sākumā likās, ka būs pa tumšu - tomēr nē - tonis ir izcils.


Piebildīšu, ka aplikatoru esmu izmantojusi arī BB krēmu klāšanai - un sapratu, ka šis strādā gandrīz vai labāk kā BeautyBlender sūklītis.

Nu lūk - sveiciens visiem tiem, kas tika tik tālu un beidzot esmu tikusi arī līdz toņiem:
Nav jau īpaši jāatzīmē, bet: tonālais krēms (neizpludināts), lūpu krāsa un lūpu spīdums.

Un te make-up ar tonālo krēmu, tušu un lūpu krāsu. Nekas cits.

Cenas Douglas veikalos:
Skropstu tuša: 14,95 EUR
Lūpu krāsa: 9,95 EUR
Lūpu spīdums: 7,95 EUR
Tonālais krēms: 19,95 EUR

Saulainu nedēļas nogali, mīļie!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru