07 maijs, 2016

Stenders rozes EDT

Tuvojas vasara un gribās ķermenim piešķirt vieglu un gaisīgu aromātu. Šādam mērķim labi noder ķermeņa aromatizētāji. Bet ko darīt, ja dienas gaitās gribās paņemt līdzi mazu daļiņu mīļākās dušas kosmētikas aromāta? Tieši tādēļ Stenders, papildinot savu kosmētikas sortimentu, ir notvēris tīrus, vienas nots aromātus no trīs populārākajām sērijām (greipfrūts, dzērvene un roze) un paslēpis tos ērtā 30 ml iepakojumā, lai mīļākais aromāts vienmēr būtu līdzās.
Mani priecē rožu tualetes ūdens un kā ražotājs atzīmējis - tas ir lielisks papildinājums rožu līnijas kosmētikai, lai dienas gaitās ilgi varētu baudīt juteklisko ziedu aromātu.


Noteikti ne vienu reizi vien esmu minējusi, ka man ļoti patīk rožu aromāts - jo īpaši tīras rozes (piemēra tāds, kāds piemīt rožūdenim). Līdz ar to šis tualetes ūdens ir tiešs trāpījums maniem ožas receptoriem.


Par pašu aromātu es varu teikt tā, ja ar rozes aromātu esi uz Tu - tad šis ir tas, kas Tev vajadzīgs šai vasarai, jo tualetes ūdens pamatā ir tīra un izteiksmīga roze - ar mazu rūgtumiņu apakšā un viegli saldu piesitienu visam pāri.
Tualetes ūdens aromāts nav pats noturīgākais, es to uzskatu vairāk kā vieglu uzmundrinājumu rīta cēlienam. Tomēr, ja Tev patīk sajust savu mīļāko aromātu uz ķermeņa arī dienas beigās - to noteikti dienas laikā nāksies atjaunot. Bet tāpēc jau tas ir tik ērtā iepakojumā, lai bez bažām to varētu iemest rokas somiņā un paņemt līdzi it visur.


Tā, lūk, es šobrīd, gatavojoties dienas gaitām, palutinu savus smaržu receptorus ar rozi un došos baudīt sauli!

Brīnišķīgu dienu, mīļie! Un neaizmirstat, ka rīt jāsabučo visas māmiņas!

1 komentārs:

Ievadiet komentāru