10 maijs, 2016

Vīriešiem: Dove Men+Care

Tā nu reiz ir sanācijas, ka manās rokās ir visi kosmētikas plauktiņi - arī kosmētikas izvēle vīrietim ir atstāta manā pārziņā. Protams, tiek ņemtas vērā viņa vēlmes un vajadzības. Jāatzīstas, ka visbiežāk viņa plauktiņā stājas dažādi Dove Men+Care produkti - pateicoties pieejamās cenas un teicamās kvalitātes apvienojumam


Un arī šoreiz padalīšos ar to, ko es viņam izvēlos no Dove Men+Care matu kopšanas plauktiņa.
Matu kopšanas līnijā, kas paredzēta īpaši vīriešiem, Dove piedāvā trīs veidu šampūnus dažādiem matu tipiem, kas piemēroti ikdienas lietošanai: pretblaugznu (anti-dandruff), apjomam (thickening) un apvienoto šampūnu-kondicionieri svaigumam (fresh clean).

Pieļauju, ka viens no biežāk izvēlētajiem šampūniem varētu būt Dove Men+Care pretblaugznu šampūns ar cinku, jo īpaši tumšu matu īpašniekiem - tomēr ir tik svarīgi, lai vīrietis izskatītos perfekti.
Pretblaugznu šampūns ar cinku palīdz viegli un ātri atbrīvoties no blaugznām, savukārt sastāvā esošais kofeīns veicina matu augšanu, kā arī padara tos mīkstākus.
Šis šampūns manam vīrietim stāv sardzē tieši tiem gadījumiem, kad visnegaidītākajā mirklī piezagsies neizskaidrojamas blaugznas, ar kurām parasti var fiksi tikt galā ar labu pretblaugznu šampūnu. Bet šampūns būs labs arī ikdienai un matu augšanas stimulēšanai tieši sastāvā esošā kofeīna dēļ.
Atkāpei: ar blaugznām es viņam parasti "draudu", ja viņš domā ēst kaut kādu junk food - tā es varu viņu pierunāt ēst daudz maz veselīgi :D Tāpēc, ka nevar būt nekas šausmīgāks par baltiem krikumiņiem ogļu melnos matos :D

Vēl viens sortimentā ir Dove Men+Care šampūns matu kuplumam.
Šis šampūns garantē ērtu ikdienas matu kopšanu, palielinot matu apjomu un padarot tos mīkstus un izturīgus. Šampūna sastāvā esošais kalcijs un kofeīns palīdz atjaunot matu dabisko spēku un veselību.
Īstenībā ir tā, ka šo šampūnu esmu kādu laiciņu piesavinājusies es pati, ar cerību tikt pie bieziem un kupliem matiem, bet tomēr neko vairāk kā kuplumu un mīkstumu no šī šampūna es nesajutu. Vīrietim man šo ir bail dot, jo, kā friziere teica - viņam tāpat to matu esot apmēram 2x pa daudz (ehh, kaut man būtu tik biezi mati) un tas arī rezumējas friziera apmeklējumā reizi divās nedēļās. Nedod dievs vēl šis šampūns kaut kādu efektu dotu.

Visbeidzot pēdējais un viņa mīļākais šampūns - Dove Men+Care Fresh Clean 2in1.
Tas ir dziļi attīrošs šampūns ar atsvaidzinošu un stiprinošu efektu, kas matiem piešķir papildu dzīvīgumu. Ar kofeīnu un mentolu bagātinātais šampūns padara matus mīkstus un nodrošina to svaigumu visas dienas garumā. Produkts ir piemērots taukainiem matiem.
Viņa mati gan nav raksturojami kā īpaši taukaini, taču šampūns viņam ir ļoti labi piemērots - mati turas tīri 2-3 dienas bez problēmām (lai gan kas vīriešiem par problēmu izmazgāt savus īsos matus) un pēc mazgāšanas tie ir mīksti un spīdīgi.

Te nu arī pats testētājs, kurš nevarēja vien sagaidīt, kad es sabildēšu produktus un ļaušu viņam ķerties klāt tūbiņām :)


Kā ir jūsmājās - kura rokās nodota vīrieša kosmētikas plauktiņa uzturēšanu. Sievietes - vai pats vīrietis par to parūpējas?

2 komentāri:

  1. Man mājās visas garšīgās dušas želejas tiek izlietotas,jo viņam redz gribas smaržot pēc citroniem,mellenēm vai persikiem ;D
    Esmu tikusi pie atbildības arī par viņa produktiem,bet vins man dikti slinks uz visādām kremu,losjonu lietošanām :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mans vīrietis jau ar ļoti labprāt ķeras klāt maniem dušas plauktiņiem (dušas želejām, šampūniem utt.) :)
      Bet ar krēmu lietošanu mums līdzīgi.. Cenšos viņu radināt, gan normāli attīrīt ādu, gan arī krēmus lietot.

      Dzēst

Ievadiet komentāru