19 maijs, 2016

Unboxing || Saneribox #2

Saneribox otrā šī gada skaistuma kastīte ir klāt. Paciņa saņemta, izpakota un daļa produktu jau likti lietā.
Skaties tālāk lai uzzinātu, kas šoreiz atrodams skaistajā kastītē.


Bāzes kastīte sastāv no pieciem produktiem un trīs kuponiem. Kastītes abonementu īpašnieki kastītē atradīs L'Oreal micelāro ūdeni, savukārt tie, kas paguva kastīti pasūtīt līdz 01.maijam - 5D atjaunojošo sejas masku ar skābekli no DOMINA ELEGANS.

Pakoju ārā un skatāmies, ko mēs varam atrast.

Lancôme visionnaire LR 2412 4% – Cx Advanced Skin Corrector. Viens foršs serums, kurš jau gan ir bijis kādā no kastītēm - bet labas lietas vienmēr prieks saņemt. Atsauksme šeit un šeit.

Invisibobble matu gumijas. Mans trešais iepakojums :D Esmu pie tām piešāvusies un citas gumijas tik pat kā vairs nelietoju. Atsauksmi var apskatīt šeit.

Batiste sausais šampūns "Tropical". Beidzot arī manās rokās nonācis slavenais Batiste sausais šampūns - varēšu salīdzināt ar citiem, kas ir manā rīcībā. Pagaidām nav izmēģināts - nav bijusi tāda vajadzība.

Dermosil Nature acu krēms. Esmu iemēģinājusi - tāds mitrinošs, viegls un EKO - likās tīri foršs, bet kādu laiciņu jāpalieto lai saprastu.
Atkāpei: nesen esmu šo to iepazinusi no Dermosil kosmētikas un iepazīstinājusi arī jūs. Varbūt ne viss ir super, bet ir produkti, kas tiešām ir fantastiski - īpaši mani interesē eko līnija, tāpēc priecājos par šo acu krēmu :)

Kā pēdējais kastītē atrodama GUAM jūras aļģu ķermeņa maska cīņai ar celulītu. Man liekas dikti interesanta, bet izlasot instrukciju likās baigā ķēpa. Bet ziņkāre ir liela - tāpēc noteikti izmēģināšu.

Kastītē vēl atrodams kupons no Starlet Studio grupu nodarbībām, Health Republic uztura programmas sastādīšanai (ja ir interese - izmantojot kodu HRSBM4 var iegūt jebkuru uztura programmu pa 30 EUR sīkāk te) un Dermosil bezmaksas piegādei (kods saneribox1). Un kā vienmēr - izsmeļošs bukletiņš, kur sniegta informācija par katru no produktiem.

Šoreiz kastīte ir forša, varbūt gribētos vēl kādus paraudziņus, bet viss, kas kastītē atrodams man noderēs (varbūt vienīgi ne visi kuponi).


Burvīgu dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru