15 novembris, 2017

Kiehl's Cucumber Herbal

Kamēr ziema un aukstums strauji tuvojas, es dzīvojos uz vasarīgākas nots - niekojos ar gurķīšiem. Gurķu maskas, gurķu attīrītājs un gurķu toniks. |Tā teikt gurķi ledusskapī un gurķi uz sejas.
Bet šodien par gurķiem Kiehl's kosmētikā.


Lielākā klača šodien būs par Kiehl's Cucumber Herbal Conditioning Cleanser, kas, īstenībā, ir viens no Kiehl's jaunumiem. Cucumber Herbal Conditioning Cleanser ir maigs attīrošais līdzeklis, ar gurķu ekstraktu un augu izcelsmes glicerīnu, kas saudzīgi attīra ādu un noņem dekoratīvo kosmētiku, nesausinot un nekairinot.


Cucumber Herbal Conditioning Cleanser ir putojoša attīrošā želeja, kas ļoti maigi attīra ādu gan no netīrumiem, gan viegli palīdz noņemt ikdienas make-up paliekas. Lai gan tā ir putojoša želeja, sastāvā nav ziepes, līdz ar to āda netiek lieki kairināta un sausināta. Toties sastāvā ir glicerīns un pie tam augu bāzes glicerīns, kas palīdz normalizēt ādas mitruma līmeni un nomierināt to.
Želeja ir ļoti patīkama, maiga, arī putas ir sīkas un maigas, līdz ar to - viegli noskalojamas. Pēc tās lietošanas āda paliek ļoti zīdaina un svaiga, bet ne tāda gurkstoši pārmazgāta.
Vienīgais mīnuss ir dekoratīvās kosmētikas noņemšana - želeja netiks galā ar pilnu make-up. Noturīgā un ūdensdrošā kosmētika var būt problemātiska, tāpat atsevišķi lūpu produkti un acu zīmuļi. Bet lielākā daļa viegla make-up (acu ēnas, tuša, pūderi, tonālais krēms, u.c.) un ikdienas kosmētikas būs pa spēkam. Man gan tas nav kā mīnuss, jo es dekoratīvās kosmētikas noņemšanai esmu iemīļojusi Kiehl's Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil (attīrošo eļļu), kas kosmētiku noņem perfekti (ātri un nesāpīgi), bet šo attīrošo želeju lietoju pēc kosmētikas noņemšanas - tā teikt dziļākai un pamatīgākai ādas attīrīšanai, un man ļoti patīk tas tīrais svaigums, ko tā dod :)
Vēl viena lieta, kas mani iepriecināja - nav atzīmes par to, ka jāizvairās no acu zonas - tāpat jau izvairīties nav iespējams :)
Teikšu kā ir - man ir milzīgs prieks, ka attīrošās želejas kļūst tik fantastiskas kā šī - maigas, labi attīra un pats galvenais - nesausina un nesavelk ādu. Tie, kas ilgāk lasa blogu, zinās, ka man vienmēr ir patikusi šāda veida ādas attīrīšana, man ne pārāk patīk visi tie pieniņi un attīrošie krēmi. Ir, protams, arī tajos sava burvība, bet putojošais līdzeklis - tur vismaz var just, ka āda ir tīra un svaiga. Ja senāk, bieži lietojot attīrošās želejas, varēja iedzīvoties kārtīgās ādas problēmas, pārsausinātos pleķos, savilktā ādā un pumpās gala rezultātā, tad šodien - es bez sirdsapziņas pārmetumiem varu divas reizes dienā attīrīt ādu un zinu, ka tā būs pilnīgā komfortā.

Nu, lūk, un līdzās attīrošajai želejai ir arī travel size Cucumber Herbal Alcohol-Feree Toner.


Par šo šodien mazāk, jo galvenais stāsts jau ir izstāstīts. Vien piebildīšu, ka toniks ir paredzēts ādas pH līdzsvara, mitruma līmeņa un ādas aizsargbarjeras atjaunošanai pēc ādas dziļākas attīrīšanas. Es gan teikšu, ka pēc želejas pat īsti neprasās toniks, tomēr tas ir labs palīgs pēc dušas vai vannas, kad ādai ir bijis ilgstošāks kontakts ar ūdeni un tā žūstot strauji zaudē mitrumu. Tādēļ vienmēr pēc dušas, vannas, baseina vai peldēm atklātos ūdeņos, uzreiz, lietoju toniku, smidzināmo celulāro ūdeni vai krēmu, kas nu ir pie rokas. Tādēļ šādi mazi tilpumi ir īpaši pateicīgi, jo to vienmēr var iemest somiņā un paņemt līdzi.

Meklē šos lieliskos ikdienas ādas kopšanas palīgus Kiehl's stendā u/v Stockmann vai Kiehl's veikaliņā t/c Spice.

Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru