08 novembris, 2017

Otu un sūklīšu tīrīšana

Šodien manās mājās ir lielā otu un sūklīšu mazgāšana un nolēmu, ka jāpadalās ar tiem palīgiem, kas man ļoti atvieglo make-up rīku tīrīšanu.


Pirmais un pats lielākais palīgs ir speciālās otu un sūklīšu ziepes. Esmu mēģinājusi dažādas pieejas - sākumā mazgāju tikai ar šampūnu, tad esmu arī izmēģinājusi tīrīšanas līdzekļus no no Douglas kosmētikas klāsta un no Drogu klāsta , tāpat iemēģinātas BeutyBlender gan cietās, gan šķidrās ziepes. Bet pats, pats labākais, kas var glābt pat iesēdušos traipus no kosmētikas sūklīša ir šķidrās ziepes jeb Liquid Blendercleanser. Nekas cits nespēj tik veiksmīgi izņemt tonālo krēmu no sūklīšiem. Vismaz mana pieredze to rāda.


Šim Blendercleanser ir tāds pumpītis - neteikšu gan, ka būtu baigi ērtais. Bet te jau galvenais ir tas saturs, par kuru labāka nav.


Otu un sūklīšu kopšanai man ir jaunpienācējs - keep.it.clean mazgāšanas spilventiņš. Baigi parocīgs :).


Tas ir ļoti ērts turēšanai rokās, lai būtu vieglāk tikt galā ar netīrajiem sūklīšiem. Pie tam tas ērti ieguls rokā neatkarīgi no tā, kura roka Tev ir vadošā un neatkarīgi no tā, kādā pozīcijā to turi.


Tāpat to var grozīt rokā, lai atrastu piemērotāko pozīciju - tas perfekti iegulst rokā un pateicoties stiprinājumiem - nekur neaizbēgs.


Bet tik pat labi tas var tikt novietots uz izlietnes malas, lai ērti iztīrītu otiņas. Tas ir tiešām ērts - izgatavots no silikona un tam ir trīs zonas efektīvākai tīrīšanai, zonas ir ar dažādu izmēru silikona izcilnīšiem, kur katrai otiņai var atrast piemērotāko. Pie tam neplēš otām sariņus un nedeformē tās. Šis ir tiešām ērts palīgs.


Lūk, tā es tīru savas otiņas un sūklīšus. Esmu gan slinka, tāpēc tos tīru diezgan reti. Bet tāpēc man arī ir tik ļoti daudz dažādu otiņu un arī sūklīši ir pievienojušies diezgan daudz :)
Viens no pateicīgākajiem sūklīšiem ir nude (bēšais) - tam praktiski tonālā krēma traipus :D

BeautyBlender produkciju var iegādāties Douglas veikalos, u/v Stockmann un šur tur internetā.

Cenas:
Tīrīšanas spilventiņš ar ziepēm un paraudziņu šķidrajam blendercleanser (komplekts) - 21,99 EUR
Šķidrās ziepes grima sūklīšu kopšanai - 20,99 EUR | 150 ml
BB sūklītis nude - 21,99 EUR

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru