11 aprīlis, 2018

Annemarie Börlind pašiedeguma krēms

Dienas paliek arvien siltākas un tas nozīmē tikai vienu - apģērbs paliek vieglāks un īsāks. Tiek nomestie lielie ziemas džemperi un džinsu bikses nomaina svārki. Tas nozīmē tikai vienu - izskatīties gribas nevainojami. Bet ko lai dara ziemeļu bālās dāmas, kad solāriju bums sen jau kā beidzies? Te palīgā nāk paštonējošā kosmētika un šoreiz mans pavasara draugs Annemarie Börlind SunLess pašiedeguma losjons.



Šis pašiedeguma losjons piešķir ādai veselīga iedeguma izskatu bez saules kaitīgās ietekmes. Sastāvā esošās augu eļļas un valriekstu ektrakts nodrošina ne tikai intensīvu ādas kopšanu, bet arī dabīgu iedeguma efektu. Priecājos, ka pašiedeguma losjons lietojams gan sejai un visam ķermenim. Produkts ir dermatoloģiski testēts, pilnīgi dabisks un ieguvis Eco Control dabiskās kosmētikas sertifikātu. Tātad, drošs un pārbaudīts produkts.


Lietošana ir pavisam viegla - uz tīras un sausas ādas, vislabāk dušā noskrubētas, uzklāj plānā kārtiņā krēmu un labi iemasē ādā. Ieteiktu izvairīties no uzacīm un matainās daļas, lai neveidotos pleķi. Dažu stundu laikā pēc losjona uzklāšanas, āda iegūst viegli zeltainu un veselīgu iedeguma efektu. Ja to vēlas padarīt noturīgāku un izteiktāku, atliek tikai atkārtoti uzklāt losjonu vairākas dienas pēc kārtas.


Kāda ir iedarbība un gala rezultāts, jautāsiet? Es teikšu - ļoti dabiska, zeltaina, viegli iedegusi āda, kas pamazām parādās un tik pat pamazām pazūd. Nevajag cerēt, ka efekts būs dramatisks, tas būs viegls, bet pamanāms: kāds varbūt apjautāsies vai esi bijusi siltajās zemēs, kāds liks aizdomas uz solāriju, kāds izliksies, ka neko nemana :D
Lietošana ir ērta un vienkārša, krēms klājas bez švīkām un pleķiem, bet mans ieteikums ir labi apkopt sausās zonas, jo, piemēram, mani sausie ceļgali ieguva visai dramatisku nokrāsu. Lai izvairītos no pleķiem sausajās vietās (ceļgali, elkoņi), iesaku dušā izmantot kādu skrubīti un pirms krēma uzklāšanas, sausās vietiņas sasmērēt ar kādu mitrinošu losjonu.
Nevajag baidīties no mazā iepakojuma (75ml), jo pašiedeguma losjons ir ļoti ekonomisks - man visam ķermenim (kājas, vēders, mugura, rokas un seja) ir pieticis jau piecām lietošanas reizēm un domājams, ka pietiks vismaz tik pat daudzām reizēm. Galīgi nav slikts rezultāts.

Šis draugs man palīdzēs sagatavoties pavasara izbraucienam, visiem gribēsies parādīt saulītei savus bālos ķermeņus - es jau būšu smuki "iedegusi".

Iegādāties Annemarie Börlind kosmētiku var Lavandas eko veikalos un interneta veikalā.

Cena - 16,90 € (šobrīd visai Annemarie Börlind kosmētikai ir 20% atlaides un šī losjona cena ir 13,52 €)


Šis ir mans mīļākais gadalaiks un mans mīļākais laiks. Es ārkārtīgi priecājos par katru saulaino dienu, par zilajām debesīm, par pirmajiem kukainīšiem. Tik forši daba mostas :) Izbaudāt šo maģisko laiku!

Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru