25 aprīlis, 2018

Urtekram zobu pasta ar eikaliptu

Urtekram zīmols ir viens no maniem mīļākajiem zīmoliem. Domāju - ne viens vien būs to pamanījis. Līdz šim neviens no Urtekram produktiem nav licis man vilties, tāpēc ja man kāds liek izvēlēties starp diviem produktiem, no kuriem viens būs Urtekram, mana izvēle būs skaidri zināma un varbūt pat absolūti subjektīva. Bet man patīk un Urtekram arvien pierāda sevi kā lielisku kosmētikas zīmolu - tāpēc šodien par jaunumu manos plauktiņos, Urtekram zobu pastu ar eikaliptu.



No ražotāja, par zobu pastu atradu, ka Urtekram zobu pasta ar eikaliptu – maigi putojoša un ar patīkamu garšu - kopj mutes dobumu, aizsargā smaganas un novērš aplikumus. Nekā lieka – dabiskais krīts bagātināts ar ārstnieciskās mirres un eikalipta eļļām.


Bet pamēģinot pati esmu pārsteigta. Sākšu ar to, ka zobu pasta tik pat kā nemaz neputo, vismaz ne tā kā ierasts zobu pastām. Un pirmo reizi lietojot, apmēram uz 10 sekundēm, biju vīlusies. Bet tad es sapratu, cik labi zobu pasta notīra zobus no aplikuma un tajā brīdī es pamatīgi iemīlējos šajā produktā. Nu lūk - kā jau minēju zobu pastas lielākais trumpis ir tās efektivitāte - tā kārtīgi un pamatīgi notīra zobus, atsvaidzina elpu un nekairina manus jūtīgos zobus. Vienīgais mīnuss - zobu pastu prasās likt vairāk, lai būtu tās foršās maigi putojošās sajūtas, bet tā kā zobu pastas cena ir pieklājīga - par to baigi nepārdzīvoju :) Ja jau par cenu - tad šī pasta nopērkama Biotēkā un maksā vien 3,90 par 75ml iepakojumu.

Un kā vienmēr - mani priecē eko sertifikāts. Jo visi Urtekram līdzekļi ir COSMOS ORGANIC sertificēti – tā ir vienota sertificēšanas sistēma, kurā apvienoti BDIH (Vācija), CosmeBio (Francija), Ecocert (Francija), ICEA (Itālija) un Soil Association (UK) ekosertifikāti. 

Un tagad es gribu izmēģināt arī citas garšas vai nu Urtekram zobu pastu ar piparmētru un zaļo tēju vai zobu pastu ar tējas koku, bet tik pat labi zobu pastu ar alveju.

Vai ir kāds mēģināji? Mani interesētu zobu pasta ar alveju. Nav dīvaina garša?

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru