08 jūnijs, 2018

Colorista hair makeup vienas dienas matu krāsa

Vasara ir uzņēmusi apgriezienus un jau pirmie festivāli ir piedzīvoti. Tas nozīmē tikai to, ka gribās savā ikdienā ienest vairāk krāsu un vairāk bezbēdības. Turpinot iepriekšējo gadu trendus L'Oreal Colorista ir gājuši vēl tālāk - papildus īslaicīgajām matu krāsām ir radījuši matu meikapu, kas ir ārkārtīgi viegli lietojams un izmazgājas ar pirmo mazgāšanas reizi. Vai nav lieliski?



Mans ofisa darbs ar cilvēkiem pieprasa būt vienmēr formā. Nekādi zili, zaļi, rozā un citas nokrāsas mati īsti nav pieņemami tādam ganna nopietnam amatam. Vai Tev ir līdzīgi?Bet līdz ar Colorista hair makeup parādīšanos šie standarti un noteikumi vairs nav man. Gribu nāriņas zaļos matus trešdienas vakarā - lūdzu, un pēc tam rozā matus sestdienā? Tas viss ir iespējams :)

Colorista hair makeup ir matu meikaps, kas paredzēts matu šķipsnu iekrāsošanai. Tā nav matu krāsa, tas ir tas ir meikaps matiem, kas izzudīs pēc vienas matu mazgāšanas reizes. Colorista hair makeup ir maigs želejas sastāvs kombinācijā ar meikapam līdzīgiem polimēru pigmentiem, kas matiem piešķir tūlītēju krāsas rezultātu. 

Colorista hair makeup piedāvā 20 toņus - 10 blondondiem matiem paredzētus un 10 brunetēm.





Arī krāsas uzklāšana ir pavisam vienkārša. To uzklāj atsevišķām matu šķipsnām, izveidojot vēlamo stilu - krāsojot šķipsnas visā garumā vai tikai, piemēram, matu apakšdaļu. Krāsu matos nožāvē 10 līdz 20 minūtes atkarībā no matu garuma/tipa un iecerētā stila. Cimdi nav jāizmanto, jo krāsa ļoti viegli nomazgājas.

Diemžēl nebūs man nevienas bildes ar rezultātu, jo mana pieredze nebija no tām labākajām. Tā kā esmu gaišmate, bet vairāk tumši blonda, tad nolēmu izmēģināju brunetēm paredzēto toni, bet matu krāsa nožūstot un izķemmējot bija teju teju redzama. Bet dāmām ar blondiem (krāsotiem) matiem ir pozitīvāka pieredze, kur blondos matos paredzētie toņi ir patiešām koši un fantastiski izskatās. Varbūt es neesmu izvēlējusies pareizos toņus savai matu krāsai - varbūt kāds koši zaļš vai ultra rozā man izceltos labāk.

Colorista hair makeup var iegādāties veikalos drogas.
Cena par vienu iepakojumu ir 7,49 EUR.

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru