06 marts, 2019

Aktuālie produkti no Bioderma

Zīmols Bioderma ir viens no maniem favorītiem. Esmu to lietojusi daudz, joprojām lietoju daudz, bet izrādās - ir produkti, kurus nekad neesmu mēģinājusi. Pārlapoju savas vēlmes un aktualitātes un pasūtīju trīs - Sebium līnijas lobožo gēlu un matējošo krēmu, kā arī Sensibio sērijas BB krēmu.


Man ļoti patīk Bioderma Sebium līnija, jo tā tiešām efektīvi tiek galā ar taukainas ādas problēmām. Savulaik, cīnoties ar akni, arī dermatologs man ieteica tieši šo līniju, kā piemērotāko izvēli. Bet gribējās beidzot izmēģināt arī Bioderma BB krēmu, tādēļ paņēmu universālāko izvēli Sensibio AR BB krēmu tonī light.

Sebium gel gommant. Attīrošs, izlīdzinošs un lobošs līdzeklis.


Gēlveida lobošais līdzeklis dziļi attīra poras un izlīdzina ādas tekstūru. Sébium lobošais gels jeb skrubis ādu attīra maigi, bet aktīvi: tiek pilnīgi noņemti netīrumi un tauku pārpalikums un ar divējādu lobošu iedarbību panākta acīmredzami tīrāka un gludāka āda. Poras ir attīrītas, un sejas tonis kļuvis mirdzošāks. Pateicoties FLUIDACTIV® patentam, tiek bioloģiski regulēta tauku kvalitāte, kavējot to sabiezēšanu un poru aizsprostošanos. Pēc Sébium lobošā gela lietošanas āda ir labi sagatavota krēma vai maskas uzklāšanai.
Attīrošais, lobošais līdzeklis būtībā ir skrubis ar mikropērlītēm, salicilskābi un glikolskābi sastāvā. Tas maigi, bet efektīvi attīra ādu, burtiski izvelk netīrumus no porām, padarot tās šaurākas un mazāk uzkrītošas. Salicilskābe un glikolskābe dziļi attīra ādu un mazina iekaisuma procesus, novēršot pūtīšu rašanos. Āda paliek maiga, gluda, matēta, ādas tonis viegli izlīdzināts. Sajūtas un skats ir pavisam svaigs. Tas gan nav ikdienas palīgs - tas ir ideāls draugs dziļai ādas attīrīšanai un pirms maskām - tādēļ izvēlos to savos mazajos SPA rituālos 2x nedēļā. Tiešām lielisks palīgs.

Sebium Matt Control. Ādas spīdumu kontolējošs, matējošs, mitrinošs krēms.


Mitrinošs līdzeklis ar matējošu un nogludinošu iedarbību. Tas nodrošina nekavējošu un ilgstošu rezultātu, lai āda būtu dabiski skaista. Sastāvā esošie matējošie pulveri uztver sebuma (ādas tauku) pārpalikumu un padara ādu matētu. Krēms bioloģiski kontrolē spīduma veidošanos, padara ādas tekstūru smalkāku, sašaurina poras un ierobežo ādas defektu rašanos. Īpašais patentētais FLUIDACTIV® komplekss bioloģiski regulē tauku kvalitāti un novērš poru aizsprostošanos, kas ir ādas defektu veidošanās cēlonis. Teicams matējošās un mitrinošās iedarbības līdzsvars.
Krēmam ir atsvaidzinoša un ļoti patīkama tekstūra - tas ātri iesūcas un rada ādas komforta sajūtu. Krēms ir arī lielisks pamats dekoratīvajai kosmētikai, tas neveļas un nepadara ādu sausu. Man ļoti patīk šis mitrinošais-matējošais krēms, jo mana āda ir kombinēta, kur vaigi normāli/sausi, T-zona taukaina. Līdz ar to mitrināšana ir tas, kas man nepieciešams. Krēms nedrīkst būt sausinošs, jo pretējā gadījumā vaigi būs diskomfortā, bet T-zona taukosies vēl trakāk. Tādēļ man patīk šie Bioderma Sebium līnijas krēmi. Matt Control krēms lieliski atsvaidzina ādu un vienlaikus to ilgstoši matē, pat darba dienas beigās T-zona joprojām ir pieklājīga. Tajā pašā laikā krēms nekairina ādu. Tas uzvedas tiešām lieliski!

Sensibio AR BB krēms.


Pēc sastāva un iedarbības šis ir ļoti pamatīgs kopjošais līdzeklis ādai, kas cieš no apsārtuma. Sensibio AR BB krēms ir pirmais ādu uzlabojošais krēms pret apsārtumu, kas to samazina, regulējot bioloģisko faktoru, kas izraisa asinsvadu paplašināšanos, aizsargā no UV stariem, kas saasina eritrozi, un izlīdzina sejas ādas krāsu un uzlabo mirdzumu, lai āda būtu nevainojama. Tā ekskluzīvais, novatoriskais Rosactiv® patents tieši iedarbojas uz galvenajiem faktoriem, kas izraisa ādas kapilāru paplašināšanos un novājināšanos, kas ir apsārtuma cēlonis. Savukārt intensīvi nomierinošu vielu: enoksolona, alantoīna un rapša kombinācija tūlītēji samazina karstuma sajūtu.
Krēms tiešām ir maigs, patīkams, tas pamatīgi nomierina un atslābina ādu, līdzsvaro to un ilgtermiņā izlīdzina sejas toni. Papildus tam ir tūlītējs izlīdzinošs efekts - pigments un gaismu atstarojošie pūderi, kas noslēpj ne vien apsārtumu, bet arī sīkus ādas defektiņus, uzlabo ādas toni un piešķir samtainu mirdzumu.
BET viens liels mīnuss - toņu izvēle. Man šis tonis ir pa tumšu, lai gan šis ir gaišākais pieejamais. Pie tam tonim ir oranžais apakštonis, kas nederēs visiem ādas tipiem. Tā kā jādodas uz aptieku, kur to ar paķēpāt pirms pirkšanas, lai saprastu vai tonis ir piemērots. Zinu, ka manas draudzenes ir sajūsmā, jo viņām tonis ir perfekts un iedarbība patiešām efektīva.


Vairāk par Bioderma kosmētiku vari uzzināt www.bioderma.lv, savukārt produktus meklē aptiekās.

Aptuvenās cenas:
Lobošais gēls ~ 15 EUR
Matt Control krēms ~ 15 EUR
BB krēms ~ 25 EUR

BET Bioderma kosmētikai gandrīz katru mēnesi ir kaut kur atlaides (piemēram - Apotheka aptiekās katru ceturtdienu kosmētikai ir -30%), tā kā var atrast arī par ļoti pieklājīgām cenām.

Lai skaisti!



1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

Ievadiet komentāru