26 marts, 2019

The Body Shop: Nikaragvas kafijas maska

Jā, man patīk maskas, un jā - es dievinu kafiju it visur - saldumos, skrubīšos, maskās un aromātos. Man šis aromāts uzmundrina, pamodina, dod enerģiju un gandarījumu. Man vienkārši patīk.

Un arī jaunā The Body Shop Nikaragvas kafijas maska ir tieši tāda pati - bagātīga, aromātiska un īsts enerģijas lādiņš ādai un dvēselei.


Šī ir bagātīgas tekstūras skrubja maska, kas sniedz ādai kārtīgu enerģijas lādiņu. Tā bagātināta ar maltām kafijas pupiņām no Nikaragvas un labākajām Godīgas tirdzniecības sastāvdaļām no visas pasaules. Šī skrubja maska maigi attīra ādu, palīdz mazināt noguruma pazīmes un pietūkumu. Āda jutīsies pamodusies, tīra un starojoša.



Maskai ir medus tekstūra, kas uzklāta uz ādas burtiski izkūst un pārvēršas gēla konsistencē. Maska bagātīgi pildīta ar maltas kafijas graudiņiem, kas vienlaicīgi nodrošina ādai kofeīna devu un pilda skrubīša funkcijas.


Maska ir veidota no pamatā dabiskām sastāvdaļām - tur ir jau minētais kafijas pulveris, cukurs, kakao sviests, Šī sviests, sezama sēklu eļļa, glicerīns, E vitamīns un citas palīgvielas.
Maskas iedarbība ir tūlītēja - tā riktīgi pamodina ādu: piešķir tai maigu toni, noņem pietūkumu, ādu nostiprina un izlīdzina sagumzīto skatu. Perfekti piemērota rīta ādas kopšanas rituālam.



Man ļoti patīk gan aromāts, gan tekstūra, gan iedarbība. Ļoti laba izvēle, lai padsmit minūšu laikā sagurušā skatienā atgrieztu prieku un mirdzumu.

Masku meklē The Body Shop veikaliņos vai internetā.
Cena - 29,50 EUR | 75ml

Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru